הפלייאוף יברח? הפועל ת"א חטפה 93:75 באילת

ערב מאכזב לאדומים
ערב מאכזב לאדומים |

ניצחון חמישי לקטש בששת המחזורים האחרונים. 16 לרוס, שמחון הוסיף 15 נקודות משלו

(גודל טקסט)

הפועל אילת אירחה את הפועל תל אביב למשחק שנעל את המחזור ה-27 בליגת ווינר סל והביסה אותה 75:93. עודד קטש, שפתח את העונה על הקווים של האדומים, המשיך במומנטום מול האקסית, שחסרה את ג'ון וויליאמסון הפצוע. 

אילת נתנה מופע שלשות ענק ופגעה 14 פעם מ-30 ניסיונות. המחצית השנייה הייתה כולה של אילת שרק הלכה והגדילה את יתרונה.

כעת, סגנית האלופה השוותה את מספר נקודותיה למקום הרביעי, ששווה יתרון ביתיות בפלייאוף. רוברט רות'בארט מהפועל תל אביב היה רחוק 2 נקודות בלבד מ-1,000 בקריירה בליגת העל והשלשה שקלע בפתיחת המשחק באילת, העלתה אותו מעל הרף. מתן נאור נזקק ל-4 נקודות כדי להפוך לשחקן ה-27 בתולדות הפועל ת"א עם 1,000 נקודות בליגה הבכירה, אך הוא קלע שלוש בלבד.

נאור. פספוס כפול מבחינתו (אודי ציטיאט)

משחק נהדר. שמחון (אודי ציטיאט)

מצפים ממנו ליותר. רובינסון (אודי ציטיאט)

הרבו לקלוע לאילת: רוס 16 נקודות, שמחון 15, קיין ואמינו 12 כ"א. להפועל ת"א: אלן 18, קונגר ולימונד 14 נקודות כל אחד.

מהלך המשחק

המשחק נפתח עם זריקות מרחוק שלא נכנסו. קאליף ווייאט המקומי וקלע 6 נקודות מהירות. האדומים איבדו התקשו לייצר מצבי קליעה חופשיים. שתי הקבוצות שיחקו חזק מתחת לסלים. היתרון עבר מקבוצה לקבוצה, במשחק צמוד. האדומים ירדו בסיום הרבע ביתרון של חמש נקודות – 16:21. הרבע השני נפתח עם מטווח שלשות, ארבע של אילת אחת של הפועל תל אביב, והיתרון עבר למקומיים, תוך המשכו של משחק צמוד.

 

קיין ורובינסון התעמתו וספגו עבירות טכניות. אילת המשיכה במופע השלשות הנהדר ויתרונה קפץ ל-30:38, שתי דקות להפסקה. משחק מבולבל של שתי הקבוצות ושלוש החטאות אדומות מטווח השלוש, וזאת הייתה גם תוצאת המחצית, אחרי 9:22 של אילת ברבע השני.

 

הרבע השלישי היה גם הוא של אילת שהמשיכה להגדיל את יתרונה. אפיק ניסים קלע את השלשה השלישית שלו במשחק והמארחת עלתה ליתרון 50:61 בסיום הרבע, אחרי 20:23 לזכותה ברבע השלישי.

 

הרבע הרביעי שוחק כמעט ללא הגנות ונקלעו בו 57 נקודות אחרי 25:32 לאילת. המנצחת קלעה 14 שלשות מ-30 ניסיונות מול תשע שלשות מ-25 ניסיונות של הפועל תל אביב. בסופו של משחק, אילת הביסה את האדומים – 75:93. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי