הפציעה של אליהו לא חמורה, יקבל מנוחה

אליהו. ניתן לו את הזמן להתאושש
אליהו. ניתן לו את הזמן להתאושש |

גורם בירושלים: "היה מתלבש במשחק קריטי". פרנקו: "דאנקן מאוד חשוב לנו"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים חגגו מול הפועל אילת ניצחון שמיני ברציפות (81:96) והם רחוקים עכשיו רק ניצחון אחד מהבטחת הביתיות בפיינל פור. עם זאת, הסיפור הגדול של המשחק היתה פציעתו של ליאור אליהו שנפצע באפו בתחילת המשחק ולא שב יותר לפרקט.

 

בקבוצה העריכו כי הפציעה לא חמורה ולא עשויה לגרור היעדרות ארוכה, אך הפורוורד צפוי לנוח במהלך השבוע הקרוב והוא לא צפוי להתלבש מול נהריה רביעי. גורם בקבוצה: "אם היה מחר הפיינל פור הוא היה משחק, אך ניתן לו את הזמן להתאושש".

 

 

כזכור, לאחר שחרורו של דיאור פישר נותרו בקבוצה רק שלושה ישראלים בכירים, כך שרפי מנקו צפוי לקבל דקות רבות במשחקים שנותרו לקראת הפלייאוף, אולי אף על חשבונו של דונטה סמית'.

 

אדגר סוסה. ינגוס בדקות של ג'וש דאנקן? (דני מרון)

 

במקביל, בחר דני פרנקו לא לרשום את אדגר סוסה בטופס המשחק, למרות שנרשם באיגוד וערך כבר מספר אימונים עם הקבוצה. מי שהרוויח מההחלטה היה ג'וש דאנקן, שצפוי להיות הנפגע העיקרי מצירופו של הגארד מהרפובליקה הדומיניקנית. הוא גם ניצל את היעדרותו של אליהו וסיים כשחקן המצטיין עם 21 נקודות: "אני רק מנסה לעשות כל מה שאני יכול כדי לעשות כדי לעזור לקבוצה לנצח", אמר דאנקן.

 

גם דני פרנקו התייחס ליכולת הטובה שלו לקראת המאני טיים: "המשחק הזה חשוב לג'וש, הוא מעולם לא היה בסיטואציה בה היו על העמדה שלו שלושה שחקנים דומיננטיים. הוא הראה לעצמו שהוא יכול לתפקד גם במצבים כאלה. אני שמח שהוא נכנס לכושר בזמן הנכון, זה מאד חשוב לנו".

 

המאמן גם התייחס גם להמשך העונה: "אנחנו משחקים בארץ בשיטה שבה הכל יכול לקרות. אנחנו נהיה יותר טובים בכל סדרה בפלייאוף, אך זה בטוח יהיה מעניין. עם זאת, לאחר שנעבור אותה הפיינל פור יהיה רולטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי