ווימס אישר: אני חוזר. זהו הכוכב הבא במכבי ת"א

סוני ווימס
סוני ווימס | צילום: Gettyimages

להט במדי צסק"א, נחתך מפילדלפיה ומקווה להחזיר את הצהובים לצמרת

(גודל טקסט)

השמועות והדיווחים היו באוויר, אבל עכשיו נראה שרק חסרה חתימה על החוזה. סוני ווימס, כוכב צסק"א מוסקבה לשעבר, אישר בעקבות הפרסומים על הצטרפותו למכבי תל אביב עם ציוץ פשוט בטוויטר: "אני חוזר". 

הסווינגמן בן ה-29 סגר עקרונית לשנתיים הבאות במכבי תל אביב וינסה להצעיד את הצהובים בחזרה לצמרת של אירופה. בתחילת העונה הוא חזר ל-NBA ושותף ב-36 משחקים במדי פיניקס לפני ששוחרר, מחזה שחזר על עצמו אחרי 7 משחקים בלבד בפילדלפיה. 

סוני ווימס שיחק במכללת ארקנסו ונבחר על ידי שיקגו במקום ה-39 בדראפט 2008, רגע לפני שנשלח לדנבר. הוא לא ממש השתלב אצל הנאגטס וב-2009 נדד לטורונטו, שם בעונתו השניה סיפק 9.2 נקודות למשחק. 

ב-2011 עבר ווימס וחתם בז'לגיריס קובנה, במדיה סיפק 15.5 נק' בממוצע לערב. ביולי 2012 חתם על חוזה לשלוש שנים בצסק"א מוסקבה ומיד הפך לבורג מרכזי באחת המכונות החזקות ביבשת. במשך שלוש שנים רצופות הוא וחבריו נעצרו בחצי גמר הפיינל פור, בשניה מתוכן בהפסד למכבי תל אביב. 


התקשה להשתלב ב-NBA. סוני ווימס (gettyimages)

ווימס חזר ביולי שעבר ל-NBA עם חוזה לשנתיים בפיניקס, שכאמור חתכה אותו מהסגל אחרי 36 משחקים עם ממוצעים של 2.5 נקודות, 1.3 אסיסטים ו-1.1 ריבאונדים ב-11.7 דקות בלבד על הפרקט. בפילי הוא עשה עוד פחות והחזרה לאירופה הייתה כמעט מתבקשת. 

בנוסף, פורסם ברחבי אירופה כי מכבי תל אביב סיכמה גם עם הפורוורד קווינסי מילר, שנבחר בדראפט 2012 על ידי דנבר ושיחק במדיה שנתיים, לפני שעבר גם בסקרמנטו ודטרויט. הוא נחתך מברוקלין בקדם-עונה ובעונה הנוכחית משחק בכוכב האדום בלגרד. הוא נוהג ללבוש את הגופיה מספר 17, הגיל בו נהרגה אחותו בתאונת דרכים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי