זה פלייאוף? 51:68 למכבי ת"א על בני הרצליה

אוחיון. בדרך ליתרון 0
אוחיון. בדרך ליתרון 0 |

הצהובים לא הרשימו, אך זה הספיק מול הקבוצה מהשרון. אמבאקווה הצטיין

(גודל טקסט)

אומרים שבספורט צריך להתייחס רק לשורה התחתונה. עם זאת, ספק אם במכבי תל אביב מרגישים ככה אחרי הניצחון 51:68 על בני הרצליה שהעלה אותם ליתרון 0:2 בסדרת רבע גמר הפליאוף.

 

הרצליה, שלא ניצחה את הצהובים ב-15 המפגשים הקודמים, נראה כבויה מהפתיחה, לא באמת היוותה יריב משמעותי והעלתה כמה סימני שאלה האם זאת קבוצה שראוי לראות בפלייאוף. אגב, מספר הנקודות שקלעה, הם התפוקה הדלה ביותר שהיתה העונה. 

 

השחקנים של מיקי גורקה ניסו לזרוק מחוץ לקשת בכל הזדמנות, גם כשזה לא כל כך הצליח (5 מ-22 לשלוש) ואפשרו ליריבה לטייל כל הדרך לניצחון. אולי הם יצליחו להחזיר קצת מהכבוד במשחק הבא ביד אליהו.

 

טרבור אמבאקווה סיים כמצטיין עם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים, דגן יבזורי הוסיף 11 משלו וגל מקל סיים 10 נקודות ו-5 אסיסטים. אבירם זליקוביץ' היה היחיד שהופיע למשחק בהרצליה עם 19 נקודות.

 

מהלך המשחק

 

רבע ראשון

הצהובים פתחו טוב ואחרי שלשה של יבזורי עלו ליתרון 1:9. קרופורד ואנג'אי החזירו את המארחים במשחק (11:7), אך השחקנים של טבק המשיכו לרדוף וסיימו את הרבע הראשון ביתרון, 13:21.
 

זליקוביץ'. הסתבך בהתקפה (עדי אבישי)

רבע שני

רוצ'סטי המשיך בתצוגה ההתקפית של הצהובים והעלה ל-17 נקודות הפרש (15:32). בשלב הזה שתי הקבוצות נתקעו בהתקפה, עד שאמבקווה הצליח לפרוץ את המחסום עם דאנק יפה. אך אז זליקוביץ' התעורר בצד השני ורץ ל-0:7 לקראת סיום המחצית. 22:34 למכבי ת"א.


אמבקווה. פרץ את המחסום (עדי אבישי)

רבע שלישי

אמבקווה פתח טוב את המחצית והגדיל את היתרון ל-25:38. אך הרצליה העלו הילוך בהגנה ולאחר שלשה גדולה של סינגלטון ההפרש ירד לשמונה בלבד (42:34). עם זאת, שם נעצר הקאמבק של המארחים בעוד מקל ואמבקווה המשיכו להגדיל את היתרון הצהוב, כאשר אופייבו קבע את תוצאת הרבע, 36:54 למכבי ת"א.


מקל. המשיך להגדיל את היתרון (עדי אבישי)

רבע רביעי

יבזורי ואמבקווה הובילו את הצהובים ליתרון שיא (40:63), אך חמש נקודות רצופות של זליקוביץ' הכריחו את טבק לקחת פסק זמן (47:63). שתי הקבוצות חזרו מנומנמות והעבירו את הזמן עד לסיום. 51:68 למכבי ת"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי