זר ראשון: פטריק ריצ'רד חתם במכבי ראשל"צ

ריצ'רד
ריצ'רד | צילום: AFP

הגארד חתם לשנתיים בשורות האלופה. שיבק: "שחקן מגוון שיכול לשחק בשלוש עמדות"

(גודל טקסט)

אלופת המדינה, מכבי ראשון לציון, הושיעה על החתמת הזר הראשון שלה לעונת 2016/17: פטריק ריצ'רד (26, 1.96 מ'). הגארד האמריקאי, שחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, הוא שחקן הרכש השני של הכתומים הקיץ, אחרי החתמתו של אלישי כדיר בשבוע שעבר.

 

"פטריק שחקן מגוון שיכול לשחק בשלוש עמדות וגם להוביל כדור", אמר המאמן אריק שיבק, "יש לו יכולת קליעה טובה וגודל טוב ההחתמה שלו מעבה את הקו האחורי שלנו".

 

 

ריצ'רד נולד בלאפייט אשר בלואיזיאנה ושיחק ארבע שנים באוניברסיטת מקניס סטייט, ממנה יצא ב-2012. בעונתו האחרונה הוא נבחר לשחקן העונה במחוז הסאות'לנד, כשהוא רושם 17.9 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק. בנוסף, הוא היה לשחקן הראשון שזוכה בתואר ה-MVP הקבוצתי שלוש פעמים ברציפות מאז ג'ו דומארס, הבוגר המפורסם ביותר בתולדות האוניברסיטה.

 

 

הגארד החל את הקריירה המקצוענית שלו באיווה מליגת הפיתוח, אך כעבור זמן קצר עבר לסנדרינגהאם סאברס האוסטרלית. בעונת 13/14 הוא הגיע לראשונה לאירופה, ובדומה לדריל מונרו, עשה זאת בהולנד, כאשר חתם בניימיכן. הוא דורג רביעי בטבלת מלך הסלים עם 15.3 נקודות בממוצע ונבחר לחמישיית העונה בליגה ההולנדית.

 

משם המשיך למיטלדויטשר, במדיה רשם 13.1 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים בממוצע, כשהוא קולע 2.4 שלשות למשחק בלמעלה מ-40%, נתונים שהקנו לו בחירה למשחק האולסטאר של הבונדסליגה. בעונה שעברה הוא שיחק בשאלונס-ריימס הצרפתית וב-34 משחקים תרם 9.6 נקודות, 2.9 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים ו-1.7 שלשות ב-41%.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי