חטפה בגדול: ירושלים הובסה 99:76 אצל חולון

אליהו
אליהו | צילום: עדי אבישי

פיאנג'יאני מושלם באירופה אבל בליגה גורר שני הפסדים. ניצחון להפועל ת"א

(גודל טקסט)

המחזור החמישי של הליגה נמשך הערב (ראשון). בדרבי צפוני, נהריה ספגה 96:75 ממכבי חיפה ברוממה, יכולת טובה של הקפטן של בני הרצליה, כארם משעור, לא מנעה את ההפסד להפועל תל אביב. זה נגמר ב-77:84 לאדומים. הפועל ירושלים הפסידה פעם שנייה בליגה העונה, אך הפעם זה נגמר הושפלה עם 99:76 בחולון.

הפועל חולון – הפועל ירושלים 76:99
הצגה גדולה של חולוניה. פיאנג'יאני אמנם מושלם באירופה אבל בליגה ספג השפלה גדולה. חולון שלטה מהפתיחה והעלתה הילוך ברבע השני בדרך לפער דו-ספרתי. ג'יימס בל והחברים לא עצרו והפער רק הלך וטפח כשקאליף ווייאט מצטרף לחגיגה. החזרה של ג'רום דייסון לאולם החדש בחולון לא תיזכר כטובה. דן שמיר עם "וי" גדול.


בל חוגג, דרס את ירושלים (עדי אבישי)

מכבי חיפה – עירוני נהריה 75:96

מכבי חיפה אירחה ברוממה את הסגולים מנהריה. חניכיו של עופר רחימי שליטו עם יכולת נהדרת וניצחו ללא בעיה. עוז בלייזר הוביל עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים, טוני מיצ'ל עם 16 ו-5 ריבאונדים ואורלנדו מנדז-ולדז קלע 14. למרות תצוגה טובה של יהונתן 

שולדבראנד עם 16 נק' ו-6 ריב' לא מנעה את התבוסה של חניכיו של אריק אלפסי, שעדיין נמצאת בתחתית הטבלה.


מנדז-ולדז ביכולת פנטסטית, משחק מרשים לגארד מחיפה (מנהלת הליגה)

הפועל תל אביב – בני הרצליה 77:84

אחרי הדרבי, הפועל תל אביב התאוששה בביתה. אלאנדו טאקר בלט עם 18, דרל וויליאמס הוסיף 17 ו-10 ריבאונדים. מנגד, כארם משעור הקפטן האורח שוב רשם דאבל-דאבל כשקלע 18 נקודות וקטף 11 ריבאונדים אך זה לא הספיק. שרון אברהמי קרוב למאבקי הצמרת, כשהאדומים נצמדו לראשון לציון ומכבי ת"א.


אדריאן בנקס, התאושש ביחד עם חבריו לאחר הדרבי (מנהלת הליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי