חימום אחרון: הפועל ת"א בר"ג, חולון בכפר בלום

טאקר
טאקר | ערן לוף

לפני חזרת ליגת העל, הגביע מעלה הילוך. אז מי תתחפש הפעם לסינדרלה התורנית?

(גודל טקסט)

רגע לפני פתיחת ליגת העל, הסיבוב הראשון של גביע המדינה יצא לדרך עם מפגש בין הפועל ירושלים שתתארח אצל מגדל העמק אבל מחר (חמישי) ייערכו עוד שישה מפגשים בין יריבות שונות מהלאומית ומליגת העל. במוקד מפגש קבוצות האוהדים בין הפועל תל אביב להפועל רמת גן.

 

 

הפועל ר"גגבעתיים – הפועל תל אביב (זיסמן, 21:15)
מפגש ראשון בין שתי קבוצות האוהדים האדומות. מתן חרוש על הקווים כמאמן ר"גגבעתיים ביצע כמה החתמות מעניינות עם ליאור ליפשיץ, יניב סולמון ואקס האדומים יוני ניר. האדומים של שרון אברהמי יחסרו את רביב לימונד שייעדר חודש. תמיד בלאט, עודד ברנדווין, תומר גינת ודניאל איידן יסתייעו בזרים אלאנדו טאקר, אדריאן בנקס ריצ'ארד הוואל ודארל וויליאמס.

 


אדריאן בנקס, מעלים הילוך לפני הליגה (ערן לוף)

 

הפועל חיפה – מכבי רחובות (19:00, רוממה)
מפגש העולות החדשות ללאומית. משחק החזרה של הפועל חיפה לאולם ברוממה שהיה ביתה במשך שנים ארוכות. רחובות נראתה טוב מאוד בטורניר גביע הליגה הלאומית והגיעה לגמר נגד נס ציונה עם סגל מנוסה שכולל את גור פורת, ינעם אירם וגל איתן. חיפה הודחה בסיבוב הראשון עם הפסד 89:80 להפועל עפולה ומתבססת על הרבה שחקנים מהצפון.

 

אליצור קרית אתא  – הפועל עפולה (19:00, קריית אתא)
שתיים מהקבוצות היותר טובות בלאומית בשנים האחרונות עם שאיפות לצמרת גם השנה. קרית אתא תצטרך להתמודד עם העזיבה של ליאור ליפשיץ ותומר גינת שהצטרף להפועל תל אביב. זיו ברתנא ינסה להוביל את החבורה קדימה יחד עם דאליס ג'וינר שנשאר לעונה נוספת. בעפולה רועי פרל יאמן גם השנה, מטלון עזב אבל הגיעו אוראל לב, רון סבג, נתנאל ארצי, עומר טל ותום סלוצקי שעשוי להיות מתגליות השנה בלאומית.

 


באקנר ומילבורן, ימנעו מהפתעה? (ערן לוף)

 

מכבי הוד השרון – הפועל אילת (הוד השרון, 19:25)
החבורה של קטש נוצחה ברבע גמר גביע ווינר על ידי נהריה ולא ממש התחברה. הדרומיים ינסו להימנע ממבוכה אצל היריבה מהלאומית. חנן קולמן ורוברט רות'בארד יקבלו סיוע מלה-קוונטין רוס ורג'י באקנר שהגיע מחיפה. גם הצעיר דניאל דנינו צפוי לקבל קרדיט. מנגד חנן הירשוביץ' סומך על עודד שעשוע ואיגור סימין הוותיקים.

 

הפועל גליל עליוןצפת – הפועל חולון (כפר בלום, 19:30)
בכורה לאבישי גורדון על הקווים במשחק רשמי, אחרי 5 שנים עם זיו ברתנא. גליל מהקבוצות הצעירות בליגה הלאומית תתבסס על הרבה שחקנים מהצפון. חולון לא הייתה יציבה בהכנה. שלומי הרוש וגוני יזרעאלי ממשיכים בסגול-צהוב, אלכס צ'ורביץ' הוא הרכש המשמעותי יחד עם טוני יאנגר ולא מעט צעירים מוכשרים, בראשות רועי הובר וגם תום ספיר ויונתן מור.

 


גוני יזרעאלי, חולון תראה טוב יותר? (אודי ציטיאט)

 

א.ס רמה"ש – גלבועגליל (רמה"ש, 19:40)
גיא קנטור ממשיך כמאמן רמת השרון אחרי שבעונה שעברה חילץ אותה מהתחתית עד לפלייאוף. יונתן שטרקמן חזר משוויץ לרמת השרון יחד עם רום קורנליוס שמחפש פריצה, אדם הוניג ומוטי מוסקוביץ'. גלבועגליל העולה החדשה בונה על יחזקאל סקוורר, עמית ביר-כץ וחואקין שוכמן.

 

המשחק העשירי והאחרון בין עירוני רמת גן לעירוני נהריה יתקיים ב-13 באוקטובר בזיסמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי