טבק: היינו עייפים, לא רגילים לפעמיים בשבוע

טבק. הרבה שחקנים שלא שיחקו הראו שיפור ביכולת
טבק. הרבה שחקנים שלא שיחקו הראו שיפור ביכולת | צילום: דני מרון

מאמן מכבי ת"א: "יבזורי ידע לקחת את ההזדמנות". שרון דרוקר: "דוסון מאוד לחוץ"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מחממת מנועים בדיוק לקראת הפלייאוף והיא כבר רושמת ניצחון רביעי ברציפות, הפעם 69:82 על מכבי ראשון לציון. המאמן ז'אן טבק הלך הפעם עמוק אל הספסל ושלף את דגן יבזורי שסיים כמצטיין עם 11 נקודות. "לא אכפת לי מי מסיים כמצטיין", אמר יבזורי בסיום, "העיקר שנהניתי על הפרקט. ידעתי לאיזו סיטואציה אני נכנס כשהגעתי למכבי ת"א, אני מקווה להשתלב ולתרום יותר בהמשך".

 

גם טבק התייחס אל היכולת של הגארד שלו: "יבזורי ידע לקחת את ההזדמנות שניתנו לו, הוא מקצוען והסיבה שהוא לא שיחק העונה הרבה דקות היא בעיקר בגלל החוקים של הליגה הישראלית. אבל זה לא רק הוא, היום הרבה שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן הראו שיפור ביכולת".

 

 

"לא שיחקנו היום כמו שרציתי. במחצית הראשונה לא עמדנו טוב בהגנה וברוב שלבי המשחק לא היינו חכמים ונתנו להם להישאר צמודים. לא רצנו כל המשחק, אולי בגלל שהרבה זמן לא שיחקנו שני משחקים בשבוע והשחקנים היו עייפים".

 

יבזורי. "ידעתי לאיזה סיטואציה אני נכנס כשבאתי למכבי" () 

 

לגבי המשחק הבא: "אנחנו יודעים כמה אגרסיביים נהריה יכולים להיות, ואני שמח שאנחנו פוגשים אותם. אני מעדיף קבוצות כאלה שישמרו עלינו חדים".

 

דוסון. "שחקן של אינסטינקטים" (דני מרון)

 

"היינו קרובים לנצח, אבל כמה טעויות ריכוז עלו לנו במשחק", אמר מאמן ראשל"צ, שרון דרוקר. "אי אפשר לנצח נגדם כשמאבדים 18 כדורים. אם שחקן כמו יבזורי, שלא שיחק כל העונה, מנצח אותנו זה אומר הכל".

 

"אמרתי לשחקנים שדווקא אחרי שני המשחקים הכי קשים העונה זה הזמן שלנו לחזור. אין דבר כזה קבוצות קשות או קלות, אנחנו לפני סיום העונה וכל אחת נאבקת על משהו. לכל קבוצה היה רגע פחות טוב העונה, זה הרגע שלנו וצריך לקום ממנו".

 

על שון דוסון, שהיה הקלע המוביל (19 נק') אך גם סיים עם 7 איבודים: "הוא צריך לדעת לקחת החלטות יותר טובות, זה חשוב לעתיד שלו ולעתיד של ראשון. עם זאת, הוא שחקן של אינסטינקטים ולפעמים יש גם משחקים כאלה. דיברתי איתו אחרי המשחק הקודם וניסיתי להוריד ממנו לחץ, אני חושב שזה מתחיל להשפיע עליו, אבל הוא יתגבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי