טבק: הלכנו צעד אחורה לאחר תקופה טובה

טבק
טבק | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי ת"א אחרי ההפסד אצל נהריה. שגב: "צריך למצוא פתרונות"

(גודל טקסט)

דווקא אחרי יכולת לא רעה ורצף של ארבעה ניצחונות, מכבי תל אביב הפסידה 86:85 בנהריה ואיבדה כמעט סופית את המקום הראשון בטבלה.

 

"לא שיחקנו כמו שצריך", הודה המאמן ז'אן טבק, שקבוצתו ספגה הפסד שני העונה בעין שרה. "לא שיחקנו חזק, אבל הם כן. הקבוצה שלי לא הגיעה מוכנה. לצערי לקחנו צעד אחורה לאחר שהיינו בתקופה טובה".

 

 

לצד סילבן לנדסברג שהוביל את הצהובים עם 26 נקודות, איתי שגב הצעיר שוב הרשים עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים. אבל הפורוורד הצעיר לא מצא נחמה ביכולת האישית שלו: "היינו במקום לא טוב מבחינה מנטאלית", אמר שגב, "בבית שלהם לחטוף 86 נקודות זה לא טוב. זה לא היה מזלזול אנחנו צריכים למצוא פתרונות".

 

שגב. "זה לא היה מזלזול" (ערן לוף)

 

"מכבי קבוצה מצוינת אבל היה חשוב לי שנחזור להיות אגרסיביים", אמר בסיום אריק אלפסי, שבעיקר שמח לראות את קבוצתו חוזרת למסלול הניצחונות. "בגלל הפציעות היו לנו כמה משחקים לא טובים ברצף. השחקנים דיברו על זה שהם לא יכולים להיראות ככה. הניצחון זה בונוס, העיקר זה היכולת, אומנם ספגנו 85 נקודות אבל זה טוב נגד מכבי ת"א", הוסיף מאמן נהריה.

 

קוואמה ווהן אמנם קלע את סל הניצחון בשניה האחרונה, אבל מי שחתום על ההישג בצד של נהריה הוא מייקל אומה. הגארד סיפק תצוגה נפלאה של 29 נקודות (7/11 ל-3), והמאמן שלו החמיאה לו ולווהן: "אומה חזר היום לעניינים לאחר כמה משחקים לא טובים, אנחנו משתדלים לתת לו מנוחה במהלך השבוע. ווהן חיזוק טוב, במיוחד כשאנחנו לא יודעים מתי ניב ברקוביץ יחזור. אני מודה להנהלה שידעה לחזק אותנו לקראת הסיום, היום הראנו שיש לנו מה לתת בליגה הזאת".

 

אלפסי. "היה חשוב לי שנחזור להיות אגרסיביים" (ערן לוף)

 

"הייתי קצת פצוע לפני המשחק", הוסיף אומה, "אבל אני רק רוצה לשחק. ניסיתי להיות אגרסיבי כמו לנדסברג, היינו חייבים לשמור על הבית. זאת קבוצה שעובדת קשה, אין לי עוד מה להגיד".

 

אומה אמנם הצטיין בשורות נהריה, אך ביצע עבירה חמישית לקראת הסיום ונאלץ לצפות בדרמה בשניות האחרונות מהספסל. מי שלקח אחריות במקומו היה עודד ברנדווין, אחרי שטיילור רוצ'סטי איבד כדור קריטי.

 

אומה. "אני רק רוצה לשחק" (ערן לוף)

 

"היה איבוד כדור גורלי שלהם", אמר ברנדווין שסידר בסיום לווהן את סל הניצחון, "לקחתי את האחריות על עצמי. המהלך שעשיתי היה להיות או למות. זו הרגשה הכי טובה בעולם נלחמנו כאריות באנו חסרים נקווה שהניצחון יחזיר את הקהל".

 

ברנדווין. "לקחתי את האחריות" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי