טבק: משחק טוב אחד שלהם והסדרה תשתנה

טבק. צריך להוריד את איבודי הכדור
טבק. צריך להוריד את איבודי הכדור | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א לאחר הניצחון על בני הרצליה: "לא שברנו אותם מנטלית"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עלתה ליתרון 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, לאחר שגברה 51:68 על בני הרצליה. הצהובים אולי יכולים להיות מעודדים מהניצחון, אך בהחלט לא מהיכולת, שלא תספיק להם בפיינל פור. "אולי לא נתנו משחק טוב אבל בסופו של דבר עשינו את העבודה", אמר טרבור אמבקווה שסיים כמצטיין במשחק. "המטרה היתה לעלות ליתרון 0:2 ועשינו את זה".

 

"אני לא חושב ששברנו אותם מנטלית", הוסיף ז'אן טבק, "הם תמיד יכולים לתת משחק טוב ואז כל הסדרה תשתנה. אני תמיד סומך על כך שהיריבה תלחם על הכבוד שלה".

 

 

לגבי היכולת של קבוצתו, אמר המאמן: "הזזנו את הכדור טוב, מצאנו את האיש הפנוי, אבל הם עשו עבודה טובה מולנו. איבודי הכדור שלנו? התמקדנו בנושא הזה מהרגע הראשון שהגעתי, לפעמים אנחנו מצליחים להימנע מהם ולפעמים לא".

 

גורקה. "היה קשה לצפות בזה" (עדי אבישי)

 

בצד השני, מיקי גורקה היה מתוסכל מהיכולת שהציגה קבוצתו: "לא שיחקנו. אני לא יכול להאשים את מכבי ת"א ששמרו, אנחנו לא עשינו דברים שאנחנו עושים כל העונה. אין לי הסבר למה שקרה פה, אני נבוך והיה קשה לי לצפות בזה. אני מאמין שלאנשים שצפו גם היה קשה".

 

"ניסינו היום הכל, ניסינו כל מיני הרכבים, פשוט לא הרצנו את ההתקפה, התפתינו לזרוק את השלשות, יותר מידי שחקנים ניסו להציל את המולדת. אפשר להפסיד אבל לא לקלוע בבית 51 נקודות. צריך להרים את כולם, הראש שלהם למטה, כולם מאוכזבים, נצטרך להגיע כמו שהגענו במשחק הראשון. אם לא נשחק כדורסל לא ננצח, צריך לתקן את הטעויות ולבוא אופטימיים למשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי