יבזורי: כשאנחנו מבינים את טבק, אנו נראים ככה

יבזורי. מחזיר למאמנו על הקרדיט
יבזורי. מחזיר למאמנו על הקרדיט |

שלושה אוהדים נעצרו בדרבי תל אביבי סוער. שרון אברהמי: "אסור שזה יקרה"

(גודל טקסט)

שלושה אוהדים נעצרו ואחד נכווה בפניו, ככל הנראה כתוצאה מהתזת גז פלפל לעברו, בעקבות עימות פיזי בין מחנות האוהדים של מכבי תל אביב והפועל תל אביב בסיום הדרבי, בו טיילו הצהובים ל-86:116 קליל. 

מפקד מרחב יפתח סמי דזוס הבהיר בסיום: "היו קריאות גזעניות וגם התנהגות שמסכנת את שלום הציבור, כולל השלכת חפצים. מבחינתנו אין משמעות אילו אוהדים של איזו קבוצה. אם נעשה שימוש בגז פלפל במהלך פינוי המתלהמים? זה כרגע בבדיקה". 

"אלה דברים שאסור שיקרו", הבהיר מאמן הפועל ת"א שרון אברהמי, שהתייחס גם למצוקה על המגרש. "דיברנו על התחלת המשחק וידענו שבעקבות הניצחון הקודם שלנו הם יבואו מיד ללחוץ ולטרוף. בחצי הראשון הם ניצחו 9:30 בריבאונד, קיבלנו 70 נקודות והיה לא נעים. לא החזרנו משהו מהגאווה, אבל לפחות מזערנו נזקים". 


גם על המגרש לא הייתה הרבה עדינות (עדי אבישי)

"לא יודע אם אנחנו צריכים או לא צריכים את הניצחון, אבל אסור לנו להיראות ככה. מכבי הכו אותנו מההתחלה ולפני שהבנו מה קורה כבר היה 9:0. אם יש איזו נקודת אור, זה שבחצי השני שמרנו כי יכול היה להיות יותר גרוע". 

"פתחנו את המחצית הראשונה בסערה, זכרונות מהדרבי הקודם עוד ישבו לנו בראש. מי שלא זכר, הצוות המקצועי דאג להזכיר לו בבוקר", סיפר דגן יבזורי, שסיים משחק נהדר עם 15 נקודות. "לא כל יום הכדורים ייכנסו ככה, אבל כשמגיעים עם אנרגיות והגנה זה נותן לך יתרון. הראו לנו תמונות כואבות מהדרבי הקודם, המסר עבר והגענו מאוד מוכנים". 

"יש פה שחקנים טובים. נכון שדווין סמית' ובראיין רנדל נותנים לנו דברים חשובים, אבל יש פה שחקנים שהיו במצב הזה. יהיה בסדר", התייחס יבזורי לפציעות. "טבק? כרגע זה עובד טוב, הוא יודע מה הוא רוצה. כשאנחנו מבינים אותו, זה נראה ככה. אנחנו מאוד נהנים איתו והכל בסדר גמור".


שגב. גם הוא ממשיך לנצל הזדמנויות (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי