ירושלים החתימה את פיטרסון ורוזפלט לשנתיים

רוזפלט ופיטרסון
רוזפלט ופיטרסון | צילום: אתר הפועל ירושלים

שני הגבוהים בדרך לארנה. פיאנג'יאני: "טראוויס הוא סטרץ' פור אולטימטיבי"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הודיעה על החתמתם של שני שחקנים חדשים שאמורים לחזק את הקו הקדמי שלה. מדובר בטראוויס פיטרסון (ארצות הברית, 31, 2.08 מטרים) ובפורוורד הישראלי אייזק רוזפלט, שכל אחד מהם חתם לשנתיים הבאות במועדון. 

טראוויס פיטרסון, שהצטיין בעונה האחרונה ביורוקאפ במדי סראטוב, הוביל בנקודות ובמדד האיכות את שלב 32 הגדולות של המפעל תוך שהוא קולע 18.1 נקודות ב-41.2% מהשלוש ו-90% מקו העונשין כמו כן, גם עבודת הריבאונד לא זרה לשחקן, שהוריד בממוצע 6.6 כדורים חוזרים וגם חילק 2.6 אסיסטים. 

פיטרסון אמר לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד להצטרף להפועל. העובדה שחוויתי בשנה שעברה את הקהל הנפלא של הקבוצה ואת האווירה המדהימה בארנה הפכה את ההחלטה להגיע לקלה מאוד. אני מצפה בכליון עיניים לתחילת העונה. יש לנו המון אתגרים ומטרות ונעשה הכל על מנת לעמוד בהם". 

אייזק רוזפלט, שמוכר היטב לאדומים מתקופתו בהפועל חולון, יפתח את עונתו השביעית בליגת העל. בעונה שעברה קלע 10 נק', הוריד בממוצע 7 כדורים למשחק וסיים 6 במדד הישראלים המצטיינים של ליגת ווינר עם מדד ממוצע של 13.6 למשחק. 

"אני מאוד נרגש להצטרף להפועל ירושלים ולשחק עבור המאמן פיאניג'אני", אמר רוזפלט לאחר החתימה. "אני חושב שסגנון המשחק הקצבי כאן מתאים לשחקן עם האנרגיות שאני משתדל להביא. אני רוצה גם לנצל את ההזדמנות להודות לכל החברים בהפועל חולון, על הההזדמנות שנתנו לי לשחק עבורם בשלוש העונות האחרונות. תודה על התמיכה ועל שנתתם לי להרגיש בבית. לכל הירושלמים, אני מחכה לפגוש אתכם ולהיות חלק מהמשפחה שלכם בשנתיים הקרובות". 

"טראוויס הוא הסטרץ' 4 האולטימטיבי", ניתח המאמן סימונה פיאנג'יאני. "הוא מביא איתו קליעה מעולה ויכולת טובה מאוד מתחת לסלים. אני בטוח שתהייה לו השפעה מהותית על העונה שלנו. אני רוצה לברך גם את אייזק על הצטרפותו להפועל ירושלים. אני משוכנע שהניסיון הרב, ההיכרות עם הליגה והנוכחות ההגנתית שלו יעזרו לנו מאוד בשנתיים הקרובות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי