ירושלים הפסידה לכוכב האדום, 11 לסטודמאייר

פיאניג'יאני
פיאניג'יאני | צילום: אודי ציטיאט

הסרבים ניצחו 59:67, ג'רלס הוסיף 15 נקודות. פיאניג'יאני: "אנחנו לא בכושר"

(גודל טקסט)

הכוכב האדום בלגרד איבדה במהלך הקיץ את מאיק צירבס וקווינסי מילר למכבי תל אביב, אבל מתברר שגם בלעדיהם יש לה את מה שצריך כדי להתמודד עם הפועל ירושלים. סגנית האלופה הישראלית הפסידה 67:59 לסרבים במשחק על המקום השלישי בטורניר הירקליון. 

סימונה פיאניג'יאני העלה חמישיה נטולת ישראלים, שכללה את קרטיס ג'רלס, ג'רום דייסון, טרנס קינזי, שון ג'ונס ואמארה סטודמאייר. הירושלמים חזרו מפיגור מוקדם עם ריצה יפה והובילה 15:19 בסיום הרבע הראשון. 

מרקו סימונוביץ' וחבריו חזרו לתמונה, ניצלו הגנה רופסת והתקפה מבולבלת וירדו להפסקה ביתרון 34:35. אחרי רבע שלישי חלש, שהסתיים ב-45:47 לירושלים, הגיע מטר שלשות של הסרבים ולאדומים פשוט לא הייתה תשובה. 


אמארה, עדיין מתאקלם (אודי ציטיאט)

קרטיס ג'רלס הוביל את את קלעי הפועל ירושלים עם 15 נקודות, אמארה סטודמאייר תרם 11 ו-5 ריבאונדים ואילו יותם הלפרין סיים עם 8 נקודות. מהעבר השני, מילקו בייליצה הוביל את המנצחת עם 21 נק' ולוקה מיטרוביץ' הוסיף 11.

"אמארה סטודמאייר עדיין צריך זמן, הוא שיחק עד כה כדורסל שונה", הבהיר פיאניג'יאני בסיום. "הוא בחור שרוצה לתרום, הוא יותר מאשר עוד שחקן טוב. אנחנו עוד לא בכושר, גם הוא לא. אבל הוא מראה את הפוטנציאל שלו". 

ביום שלישי תתמודד הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב במסגרת רבע גמר גביע ווינר, שנערך השנה בנהריה.


המשימה הבאה: גביע ווינר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי