ירושלים: פיב"א נתנה את טופס השחרור של סוסה

סוסה. ירוויח 25 אלף דולר לחודש
סוסה. ירוויח 25 אלף דולר לחודש | צילום: הפועל ירושלים

האלופה תרשום את השחקן באיגוד עוד לפני סיום מועד ההעברות. ירוויח 50 אלף דולר

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על קרית גת קיבלו בירושלים בשורות טובות נוספות, כאשר הגיע השחרור הבין לאומי של אדגר סוסה והוא יוכל להירשם היום באיגוד הכדורסל עד השעה 14:00, המועד האחרון בו ניתן לרשום שחקנים חדשים.

 

כזכור, במועדון חששו כי פיב"א יערימו קשיים על הקבוצה בעקבות החתימה על חוזה עם יול"ב, והמאבק המשפטי של הארגון עם איגוד הכדורסל. סוסה ירוויח 25 אלף דולר לחודש ויזכה למענק אליפות במידה והקבוצה תצליח לשחזר את ההישג מהעונה שעברה.

 

 

הגארד, שהיה אתמול (שני) עם הקבוצה באשקלון, צפוי לקבל דקות כבר ביום ראשון מול הפועל אילת במטרה לאפשר לו להתחבר לקבוצה לפני תחילת הפלייאוף. כזכור, דני פרנקו יאלץ לבחור בכל משחק שני זרים שלא ירשמו בטופס, כאשר השחקן שצפוי לסבול מהמהלך הוא ג'וש דאנקן, שזכה אמש לקרדיט נרחב וסיים עם 14 נקודות.

 

דאנקן. צפוי לסבול מהגעתו של סוסה (דור קדמי)

 

מי שהצטיין במשחק היה בר טימור שאמר לאחר מכן: "שיחקנו טוב מהשנייה הראשונה, פתחנו טוב וחזק. לחצנו על הגז. זה נראה קל, אבל זה לא היה קל, ממש לא. המשחק הקודם ישב בראש ואני שמח שצלחנו במשימה".

 

"אני שמח שהגענו למשחק הזה בגישה טובה" אמר דני פרנקו. יש לנו זיכרון לא טוב מאיך שהקהל שלנו יצא מהמשחק הזה. היה לנו מאוד מאוד חשוב לבוא ולהיות מרוכזים מההתחלה. זה לא אולם קל. אני שמח שסימנו וי על המשחק הזה ושמנו אותו מאחורינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי