לאחר שתי הארכות: 88:89 לנהריה על הפועל ת"א

לימונד. פספסו את הפלייאוף?
לימונד. פספסו את הפלייאוף? |

האדומים פספסו שתי הזדמנויות לנצח. הרצליה הביסה 79:103 את נס ציונה

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-25 בליגת העל ננעלו עם שלושה משחקים, כאשר במוקד הפסידו הפועל תל אביב ונייט רובינסון לנהריה לאחר שתי הארכות והסתבכו במאבק על הפלייאוף. משחקים נוספים: בני הרצליה הביסה וסיבכה את נס ציונה בתחתית לאחר שמכבי קרית גת ניצחה את הפועל אילת.

 

עירוני נהריה – הפועל תל אביב 88:89

האדומים קיוו להמשיך בפסטיבל נייט רובינסון, אך גילו שהחיים מחוץ לדרייב אין הרבה יותר קשים. הקבוצה של שרון אברהמי הציגה משחק בינוני ברוב שלבי המשחק ולא השכילה לנצח את המארחים בתום הזמן החוקי. ונענשו בהארכה.

 

 

הפועל ת"א כבר הובילה בשתי נקודות חמש שניות לסיום, כאשר טרה סימונס קיבל שתי זריקות עונשין שהיו יכולות להכריע את המשחק, אך הוא החטיא את שתיהן וערן אסנטי השווה ושלח את המשחק להארכה נוספת. הארכה השנייה היא בשליה של המארחים, כאשר בסיום תמיר בלאט החטיא שלשה עם הבאזר.

 

ריצ'רד האואל הוביל את המנצחת עם 18 נקודות, כאשר עודד ברנדווין הוסיף 17 משלו, רובן במאני טיים. רוברט רות'בארט בלט בשורות האדומים עם 23 נקודות ו-14 ריבאונדים.

 

מהלך המשחק

רבע ראשון

האדומים פתחו טוב עם שלשה של טרה סימונס, אך המקומיים לא ויתרו והשוו לאחר שלשה של ערן אסנטי (5:5). אך אז התעורר נייט רובינסון (6 נקודות ברבע הראשון) והחזיר את היתרון לקבוצתו (10:15). לצערו הפועל ת"א לא הצליחה לקלוע מחוץ לקשת (1 מ-8) וריצ'רד האוול ניצל את זה כדי לנגוס ביתרון והקבוצות ירדו בשוויון 19:19.


סימונס. חזר בכושר שיא (ערן לוף)

רבע שני

בפתיחה הרבע השני רובינסון ביצע את העבירה השלישית ונהריה ניצלו את זה כדי לעלות ליתרון (19:27). שני סלים רצופים של רוברט רות'בארט עצרו את הריצה של המארחים, אך עבירה טכנית לספסל של  הפועל ת"א, בשל קפיצה של רובינסון, עצרה את קצב המשחק. נהריה השתחררה מוקדם יותר וירדה להפסקה ביתרון 31:32.

 

רובינסון. עבירה טכנית (ערן לוף)

רבע שלישי

השחקנים של שרון אברהמי עלו טוב יותר למחצית השנייה. נייט רובינסון חזר למשחק והכניס התלהבות, כאשר רות'בארט החזיר את היתרון לאדומים (39:40). הקבוצות המשיכו להחליף ביניהן את ההובלה, עד שהזר החדש של הפועל ת"א חטף וקלע שלשה שהוציאה אותם לריצת 0:12 והאורחים ירדו ביתרון מבטיח לרבע האחרון, 45:56.

 

רובינסון. יצא לרוץ (ערן לוף)

רבע רביעי

סימונס פתח את הרבע עם שלשה, אך לאחר מכן נהריה, בראשותו של עודד ברנדוויין, התעוררה וצימקה את ההפרש לשלוש נקודות בלבד (63:60). אך מאותו רגע נתקעו ההתקפות של שתי הקבוצות ונהריה הצליחה לגרור את המשחק להארכה, 65:65 בסיום הזמן החוקי.

 

ברנדווין. הצליחו לכפות הארכה (ערן לוף)

הארכה 

נהריה הגיעה במומנטום טוב יותר להארכה, כאשר ברנדווין העלה את קבוצתו ליתרון שלוש (66:69). אך אז התעוררו סימונס ורובינסון והפכו ליתרון ארבע (63:73). אך האדומים הצליחו לבעוט שוב בדלי, לאחר שסימונס החטיא שתי זריקות עונשין חמש שניות לסיום ואסנטי שלח את המשחק להארכה נוספת, 77:77. שוב המארחים פתחו טוב יותר, כאשר האדומים הסתפקו בלשלוח את הכדור אל רות'בארט וקיוו לטוב, כאשר גם רובינסון יצא בחמש עבירות לאחר שתי דקות. הקבוצות המשיכו לתת ליריבה הזדמנויות לנצח, אך בסיום ידה של הארחת היתה על העליונה, 88:89 לנהריה.

 

 

אסנטי. שלח את המשחק להארכה נוספת (ערן לוף)

 

בני הרצליה – עירוני נס ציונה 79:103

הקבוצה של עופר ברקוביץ', שהיתה אחת הקבוצות המרעננות בשנים האחרונות, ממשיכה בצניחה החופשית שלה לעבר הליגה הלאומית, לאחר שהובסה בהרצליה.

 

הכתומים אפשרו למארחים לברוח כבר מהפתיחה ולעשות סלים קלים בכל הזדמנות שרצו והפכו את המשחק כולו לגארבג' טיים מתמשך. כארם משעור (16 נקודות) הוביל רשימה של שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות, בעוד יפתח זיו הצעיר שפתח בחמישייה סיים עם 9 נקודות ב-19 דקות. פוקוואן אדווין הוביל את קלעי נס ציונה עם 12 נקודות.

 

קרית גת – הפועל אילת 76:77

העולה החדשה המשיכה את התקופה הטובה שלה מול הקבוצה של עודד קטש, והגדילה את הפער מנס ציונה שמתחת לקו האדום, לשתי נקודות.

 

המשחק היה צמוד ברוב שלבי המשחק, אל אילת ברחה ליתרון 10 (64:74) לאחר שמרקו קילינגסוורת' הסתבך בבעיית עבירות. אך אז לקח נתי כהן פסק זמן ומאותו הרגע היתה רק קבוצה אחת על המגרש. סל של נמרוד טישמן העניק את היתרון 11 שניות לסיום, שהספיק לניצחון החשוב.

 

אלאנדו טאקר הוביל את המארחים עם 21 נקודות, כאשר פול דלייני מוסיף 16 משלו. קאליף וייאט בלט בשורות המפסידה עם 19 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי