לנציאנו: "חוצפה לקרוא לקהל שלנו סירחון"

הדליק את הקהל עם התנועה המגונה. רובינסון
הדליק את הקהל עם התנועה המגונה. רובינסון |

יו"ר חולון ל-103FM: "אוהד תקף שחקן שלנו, במקרה של זהבי פוצצו משחק"

(גודל טקסט)

האירועים האלימים במשחק בין הפועל תל אביב להפועל חולון מסרבים להירגע. הפועל חולון תועמד ביום חמישי לדין בעקבות התפרעות אוהדיה, ונציגיה תמהים מדוע רכז האדומים, נייט רובינסון, לא יעמוד לדין בשל התנועה המגונה שסימן כלפי האוהדים הסגולים.

 

"האם אנחנו צריכים להתלונן? כל המדינה ראתה מה שנייט רובינסון עשה", אמר יו"ר חולון, איתן לנציאנו, בראיון אמוציונלי ביותר בתכנית הספורט של 103FM, "קיבלנו את הזימון. ייקח לנו כמה שעות ונחליט מה אנחנו עושים עם זה".

 

 

"אני מפריד בין מה שקרה בצד של הפועל ת"א, זה עניין שלהם", אמר לנציאנו, אך מיד לאחר מכן התלונן על כך שהתפרעות של אחד מאוהדי האדומים לא זכתה לתשומת לב תקשורתית: "היה להם אוהד שנכנס למגרש והכה שחקן שלנו, המשטרה עצרה אותו ולקחה אותו. אני מזכיר שבמקרה של ערן זהבי פוצצו את המשחק, אבל כאן המקרה הזה בכלל לא עלה לדיון. זה מה שהדליק את הקהל. מיד אחרי זה נייט רובינסון עשה סל מחצי מגרש וירד לספסל עם תנועה מגונה".

 

במקרה הזה פוצצו את המשחק. זהבי ופואד

 

"זה מה שגרם להתפרצות", טען לנציאנו בהקשר לאוהד האדום. "בואו נשים דברים בפרופורציות: ירדו מספר אוהדים, קיללו, חלקם אולי אפילו ירקו, ובזה נגמר חלקם של אוהדי הפועל חולון. אני לא אוהב את החיבור הזה, כל פעם שאנחנו מגיעים למשחק שם, קורה משהו. אירחנו אותם לפני כמה חודשים, האם קרה משהו? בשנה שעברה גם לא קרה כלום בשלושה משחקים שאירחנו".

 

לנציאנו המשיך להדוף את הטענות לאלימות מצד אוהדי חולון, במשחק עצמו ובמהלך העונה: "בהיכל הבית של חולון היו 60,000 איש השנה, מתוכם 40,000 חדשים. לקרוא להם סירחון? זו חוצפה גדולה. כולם גיבורים גדולים להיות לדבר בטלוויזיה. איך אפשר לפגוע בילדים קטנים, בהורים? עשינו עבודה מדהימה".

 

חוצפה לקרוא לאוהדים של חולון סירחון (אודי ציטיאט)

 

לאחר מכן נקלע לנציאנו לעימות חזיתי עם הפרשן רון קופמן, שהטיח בו האשמות קשות: "אני יודע כמה אתם טובים ויפים. אני עדיין זוכר את האצבעות שעפו לקב"ט במלחה. נכשלתם בעבודה שלכם. איך מרגיש מיקי דורסמן, שמממן את חולון, ובלעדיו אין לכם מה לאכול?". לנציאנו הגיב ובין היתר אמר: "מאז החזיז המפורסם, האם אפשר לציין אירוע אחד חריג שקרה בחולון בשנים האחרונות? נגד הפועל ת"א לא באמת היה אירוע, כמה אוהדים באו וקיללו. לא אמרתי שזה בסדר".

 

"אני מכבד את הערוץ הזה, אבל חבל שמחזיקים בן אדם כמו רון קופמן. מעולם לא קראתי לאלימות, מכניסים לי מילים לפה. זה משהו שלא היה צריך לקרות. טוב שחברי הנהלה אומרים לאנשים מסוימים דברים, טוב שמגלים לי פה בשידור דברים. חבל שאחרים באולפן לא שואלים עוד שאלות. אנחנו עשינו עבודה מדהימה מאז אירוע החזיז אבל לא קיבלנו אפילו לא מילה אחת טובה".

 

אוהדי הפועל ת"א. הם ואוהדי חולון לא בעסקת חבילה (אודי ציטיאט)

 

"מה שהאוהדים שלנו עשו זה לא יפה ולא היה צריך להיעשות, נקודה. אין משא ומתן בדבר הזה", הדגיש לנציאנו. "נעשה כל מה שאנחנו יכולים שהדברים האלה לא יקרו שוב, אבל לבוא ולהכפיש ציבור שלם ועיר שלמה שעומדת מאחורי מועדון, זה לא יפה. הורים עם ילדים וילדות קטנות בנות 12 עם צעיפים מתקשרים אלי ואומרים עלי דברים".

 

"אני לא אומר שאנחנו טלית שכולה תכלת ושהכל תקין, ממש לא. צריך לתקן את מה שצריך. לא צריך לירות, לא צריך לקלל ולא צריך לרדת ליציעים, הכל נכון. להגיד שכל פעם שקורה משהו, הפועל חולון והפועל ת"א זו עסקת חבילה, ממש לא. שכל אחד שידאג לקבוצה שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי