לראשונה מאז ינואר: סמית' בסגל מול חיפה

סמית'. יחזור מהר לכושר?
סמית'. יחזור מהר לכושר? | צילום: דני מרון

פורוורד מכבי ת"א חוזר לליגה. סילבן לנדסברג: "יהיה קשה, צפוי קרב אמיתי"

(גודל טקסט)

לאחר שהביסו את מכבי אשדוד במחזור הקודם, יתפנו במכבי תל אביב לשמור על המקום השני, כאשר יפגשו את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-26 של ליגת העל. לאחר שנעדר ממשחקי הליגה מאז חודש ינואר, יחזור דווין סמית' לסגל של ז'אן טבק, כאשר בחוץ יישבו טרבור אמבאקווה, אייק אופייבו ודגן יבזורי.

 

"אנחנו יודעים שחיפה היא יריבה קשה ואיכותית", אמר טבק. "שיחקנו נגדם כבר שלוש פעמים העונה – פעמיים ניצחנו ופעם אחת הפסדנו בצורה כואבת. חיפה משחקת הגנה מאוד אגרסיבית וגורמת ליריבה שלה לאבד הרבה כדורים, ונצטרך להתמודד עם זה היטב כדי לנצח את המשחק".

 

 

" לא לקחתי את ההפסד לחיפה בקלות", אמר סילבן לנדסברג לאתר הרשמי של קבוצתו. "אני זוכר את המשחק הזה כאילו היה אתמול. לא שיחקתי טוב, הייתי גם קצת פצוע ולא יכולתי לתת את כולי בזמן שהם קלעו וחגגו עלינו. אבל בוא נראה אם הם יחגגו ביום ראשון אצלנו בבית. חיפה קבוצה מאוד אגרסיבית בשני צדי המגרש. הם לא הכי מוכשרים בליגה, אבל הם בהחלט יציבים וטובים. זה בטוח לא יהיה משחק קל, צפוי קרב אמיתי, אבל אם נשחק את המשחק שלנו אז ננצח".

 

צפו בראיון המלא:

 

 

"אנחנו מגיעים לישורת האחרונה של העונה. אני יודע שזו היתה עונה ארוכה וקשה לכולם, אבל הבאנו את הגביע ויש לנו עוד משימה חשובה לזכות באליפות, אז בבקשה תישארו אתנו עד הסוף ובתקווה נביא יחד את האליפות".

 

למרות היכולת הגבוהה העונה, מכבי חיפה, מהקבוצות הוותיקות בתולדות הכדורסל הישראלי, מעולם לא גברה על מכבי ת"א במשחק חוץ בעונה הרגילה והמאזן שלה מול הצהובים עומד על 54:0. עם זאת, היא השיגה ניצחון בגמר פלייאוף 2014, אך פספסה את האליפות בגלל הפרש סלים מהמשחק הראשון.

 

הדר. "נדע להביא אינטנסיביות והאגרסיביות" (אודי ציטיאט)

 

עם זאת, הירוקים יביאו גם ליד אליהו את האגרסיביות הידועה שלהם, שהובילה את מאמני ליגת העל לבחור בהם כקבוצה שהכי קשה לשחק נגדה. "אני מקווה שנדע להביא את האינטנסיביות והאגרסיביות שלנו למשחק, בכדי לנסות ולסיים עם הניצחון", אמר המאמן רמי הדר.

 

"הולכת להיות מלחמה", הוסיף הקפטן חנן קולמן. "להם בטח יש רצון בנקמה אחרי המשחק האחרון. אנחנו מצד שני, צריכים לנסות ולקחת כל משחק עד סוף הסיבוב השלישי, כדי להישאר בחלק העליון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי