מאליפות איראן לריפיט בירושלים? סוסה הצטרף

| צילום: אתר היורוליג

הגארד בן ה-28 מגיע לבירה מפטרוכימי. פרנקו: "השחקן יודע היטב לאן הוא מגיע"

(גודל טקסט)

גארד חדש לאלופה. הפועל ירושלים הגיעה לסיכום עם הגארד אדגר סוסה (28, 1.88מ') על הצטרפותו לקבוצה עד תום העונה. החוזה של סוסה ייכנס לתוקף לאחר קבלת השחרור הבין-לאומי מאיגוד הכדורסל האיראני ובתנאי שהקבוצה תרשום אותו במוסדות הרלוונטיים עד תום מועד הרישום ביום ג' הקרוב.

 

סוסה זכה שלשום עם קבוצתו האיראנית פטרוכימי באליפות. זו אליפות שניה ברצף עבורו לאחר שזכה באליפות איטליה בעונה שעברה במדי דינמו ססארי. השחקן, שצפוי ללבוש את הגופיה מספר 14, אמור לנחות בארץ בראשון. חוזהו כולל שכר בסך 25 אלף דולרים לחודש וכן מענק אליפות.

 

 

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו התייחס לעניין כשאמר: "אני שמח על הצירוף הצפוי של אדגר, אנחנו בקשר  מזה זמן. היכולות של סוסה יאפשרו לנו להיות מגוונים יותר כקבוצה ועמוקים יותר בעמדות הגארדים. השחקן יודע היטב להיכן הוא מגיע, הוא מכיר ועקב אחרי הקבוצה ונשלב אותו בהתאם לצרכים שלנו".

 

לאורך מרבית הפלייאוף האיראני החזיק סוסה בסיכום עקרוני עם ירושלים, שכולל בין היתר סיכום על התנאים הכספיים שכוללים מענק אליפות, ונציגיו שמרו איתה על קשר לאורך כל התקופה, כשהם לא מפסיקים לשדר לה שהוא מעוניין להצטרף אליה מיד עם תום העונה באיראן. האדומים שמרו לעצמם את האפשרות לבטל את הסיכום במידה שיחתימו גארד אחר במקומו, וכעת לאחר שהדבר לא קרה הם החליטו לממש את הסיכום עמו ולהנחית אותו בבירה.

 

החליטו לממש את הסיכום עם סוסה. אלון ופרנקו (דני מרון)

 

סוסה, ששיחק בעונה החולפת ביורוליג בשורות דינאמו ססארי, החל את העונה עם ציפיות גדולות, לאחר שחתם בקיץ בשורות אטלנטה הוקס מה-NBA, אולם הוא נופה לפני תחילת העונה. כחודש לאחר הניפוי, באוקטובר, הוא חתם בפטרוכימי האיראנית במהלך חריג למדי. סוסה הוליך את קבוצתו לאליפות מרשימה ברפובליקה האסלאמית עם מאזן 4:20 במהלך העונה הסדירה ושלושה סוויפים בפלייאוף. הגארד קלע 16.8 נקודות ב-27 דקות בממוצע למשחק, בהן גם מסר 3.4 אסיסטים (הכי הרבה בקבוצה).

 

מאז ששחררה את מאט ג'נינג, הקבוצה של אורי אלון מחפשת מחליף לקו האחורי שיצטרף לאי ג'יי רולנד, יותם הלפרין ובר טימור, שכמות הדקות שלהם עלתה משמעותית. האלופה התחזקה בקו הקדמי לאחר שהנחיתה את איליי הולמן, ואלון מעוניין לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה, בה הצטרפו טאי מקי ודיון ת'ומפסון במהלך העונה והוליכו את הקבוצה לאליפות.

It's done! Edgar Sosa and Hamed Haddadi lead Petrochimi past Naft Abadan to sweep the IBF Superleague Finals! pic.twitter.com/szAlIto721

— Enzo Flojo (@hoopnut) April 15, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי