מהיום אימרו: מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה

טקס חתימת ההסכם
טקס חתימת ההסכם | צילום: יח"צ

הקבוצה חתמה על הסכם ייחודי עם הנהלת בית החולים: "גאים על שיתוף הפעולה"

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

הנהלת מועדון הכדורסל מכבי אשדוד/באר טוביה, בראשות היו"ר מאיר קיקוז, חתמה עם הנהלת המרכז הרפואי קפלן, בראשותו של ד"ר קרלוס גרוזמן, על הסכם היסטורי שלפיו מועדון הכדורסל יחליף את שמו באופן רשמי למכבי קפלן אשדוד/באר טוביה.

 

במסגרת ההסכם יופיע שם הקבוצה החדש על מדי השחקנים ובכל פרסומיה, כולל במגרש הביתי, בכרטיסי הכניסה למשחקים ובחדר העיתונות.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

ההסכם נחתם במעמד מנהל בית החולים, יו"ר הקבוצה, חבר ההנהלה ארמונד אסולין ומאמן הקבוצה מאיר טפירו, והוא כולל סעיף שלפיו יוזמנו שחקני הקבוצה לבית החולים במטרה לפגוש את המטופלים, ביניהם ילדים, בתאריכים מוסכמים כגון חגים וחופשות.

 

במסגרת ההסכם בין שני הגופים תוכל הקבוצה לשלוח שחקנים של הקבוצה הבוגרת, נוער, נערים וילדים, לאבחון וטיפול רפואי מהיר, כולל ניתוחים מורכבים, והם יהיו פטורים מתור. כל הבדיקות ייערכו להם באופן מידי.

 

יו"ר הקבוצה, מאיר קיקוז מרוצה מההסכם החדש: "שחקני ומאמן הקבוצה יתנדבו לפעילות קהילתית משותפת עם הילדים בבית החולים קפלן לפי צרכי בית החולים".

 

מנהל בית החולים קפלן, ד"ר קרלוס גרוזמן, ברך על ההסכם עם קבוצת מכבי אשדוד/באר טוביה ואמר כי היחידה לרפואת ספורט בבית החולים נמצאת בקדמת הבמה בתחום רפואת הספורט בישראל כיום, עם מיטב המומחים מתחום האורטופדיה שמעניקים טיפול רפואי ממוקד בפציעות הנגרמות מעיסוק יומיומי בתחומי ספורט שונים.

 

"אנו גאים ושמחים על שיתוף הפעולה עם הנהלת מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה. מעבר לכך, ספורטאים רבים מגיעים כיום ליחידת הספורט מכל הליגות ובענפי ספורט שונים, כגון כדורסל, כדורגל וכדוריד, ונהנים משירות רפואי מהיר, מקצועי ואיכותי המאפשר לשחקנים להחלים ולשוב במהרה למגרשי הספורט", אמר.

 

ובתוך כך, מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, נכנסה הערב (חמישי) למעגל משחקי טרום העונה נגד בני הרצליה. המשחק הסתיים בניצחונה של הרצליה – 72:78.

 

הרבו לקלוע להרצליה: ג'ף אדריאן 18, טוריאן גרין 12, דני רובין 11, יועד בית יוסף וסטיבן דניס 10 כ"א.

 

לאשדוד: בן אלטיט 12, דניאל יואינג 11, רם אליאספור 9, יפתח זיו וצ'ייס סיימון 8 כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי