מוכנה לאירופה: ראשל"צ הביסה 51:74 את חולון

קלע גם שלשה. מונרו
קלע גם שלשה. מונרו | צילום: אודי ציטיאט

הכתומים דרסו רגע לפני ההכרעה ביורופקאפ. 22 נקודות למונרו ודוסון

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 נפתח עם משחק חד צדדי בו הביסה מכבי ראשון לציון 51:74 את הפועל חולון, רגע לפני שהיא יוצאת למשחק המכריע ברבע גמר היורופקאפ נגד פרנקפורט הגרמנית.

 

הקבוצה של שרון דרוקר, שמאז תום הסיבוב הראשון נמצאת בצניחה חופשית, עצרה רצף של שני הפסדים רגע לפני המשחק החשוב של העונה מבחינתה. היא עשתה את זה ללא כריס רייט, אך בזכות משחק נהדר של שון דוסון, דריל מונרו ומארק ליונס, שהעלו אותה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון ול-20 הפרש ברבע השני.

 

 

מונרו ודוסון עם דאבל דאבל, הפנים לפרנקפורט (אודי ציטיאט)

 

הקבוצה של דן שמיר, שלאחרונה התאוששה מעט ויצאה מהמקום האחרון עם ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים, עשתה קולות של חזרה ברבע השלישי, אך לא מעבר לכך. הסגולים סבלו מחוסר דיוק, קלעו 3/25 מחוץ לקשת ולמעשה לא היוו יריב אמיתי. אולי עם סקוטי ריינולדס הדברים ייראו שונה.

 

קלעו לראשל"צ: שון דוסון (13 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) ודריל מונרו (12 ריבאונדים) 22 נקודות כל אחד, מארק ליונס 13, טוני יאנגר (6 ריבאונדים) 7, עידן זלמנסון 4, גולן גוט 3, אבי בן שימול 2, ניצן חנוכי  (8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) 1, רועי קנטור וטיילר דוסון שיחקו ולא קלעו.

 

קלעו לחולון: אייזק רוזפלט (9 ריבאונדים) 12 נקודות, וויל קלייבורן (12 ריבאונדים) וראמל בראדלי 8, גוני יזרעאלי (6 אסיסטים) 7 נקודות, אייל שולמן 6, שלומי הרוש (0/7 לשלוש) ואיבן ראדנוביץ' 5, אדם אריאל, דודו שמריז ועמית ביר-כץ שיחקו ולא קלעו.

 

חולון נראתה כמו הקבוצה שרבצה במקום האחרון זמן רב (אודי ציטיאט)

 

מהלך המשחק

 

רבע 1

ראשל"צ פתחה בסערה ועלתה מהר ל-0:9 בזכות שלשות של יאנגר, דוסון וליונס. בראדלי (שלשה) וקלייבורן קלעו חמש נקודות, אך מונרו הטיס ל-5:13. בראדלי קלע שלשה נוספת, אך המקומיים לא עצרו ודוסון עם נקודות ושלשה נוספת הגיע לעשר נקודות אישיות וקבע 9:22.

למרות שדן שמיר לקח פסק זמן, המגמה לא הפסיקה ומונרו, יאנגר וליונס (חמש נקודות רצופות קבעו 13:31. הרבע הראשון הסתיים ב-15:31, דוסון קלע 10, מונרו וליונס עם 8 כל אחד. בראדלי מנגד עם 6.


צולף. ליונס (אודליה מטרי, ראשל"צ)

רבע 2

המגמה המשיכה גם ברבע השני: ליונס פתח עם עוד שלשה, זלמנסון הוסיף ואפילו מונרו צלף מחוץ לקשת ועם השלשה השלישית שלו העונה קבע 18:41 מדהים. האורחים צמצמו מעט את הנזקים וקלייבורן ויזרעאלי הורידו ל-26:43 במחצית.

ליונס ומונרו (5 ריבאונדים) מוליכים בראשל"צ עם 13 נקודות, דוסון (6 ריבאונדים) נותר עם ה-10 שלו מהרבע הראשון. הכתומים עם 7/12 מחוץ לקשת. בחולון בולט רק קלייבורן עם 6 נקוודת ו-9 ריבאונדים. 

רבע 3

דוסון וחנוכי העלו ל-26:48, אך חולון לא הרימה ידיים, יזרעאלי, רוזפלט וקלייבורן הורידו ל-36:51. המשחק הצמוד המשיך והרבע הסתיים ב-41:55.

רבע 4

למרות הסיום הטוב של הרבע השלישי, ראשל"צ טסה 0:10 בתחילת הרבע הרביעי בזכות יאנגר, דוסון ומונרו והיא בדרכה הבטוחה להבטיח את הניצחון.

 

הפנים לפרנקפורט (אודי ציטיאט)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי