מזרחי: "טבק מרגיש מרוקן? אז שימצא מקום אחר לאמן"

מי שמוצא סיפוק בשמחה לאיד - שירווח לו. מזרחי
מי שמוצא סיפוק בשמחה לאיד – שירווח לו. מזרחי |

יו"ר מכבי ת"א דיבר בגל"צ על ההפסד וחשף: "הייתי אופטימי שבלאט יגיע"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עדיין נמצאת בהלם אחרי ההפסד בחצי גמר הפיינל פור למכבי ראשון לציון וסיום העונה. לראשונה מזה 50 שנה, הצהובים לא זכו באליפות שנתיים ברצף ויתרה מכך, הם כלל לא הגיעו לגמר.

 

מי שנמצא במועדון כל כך הרבה שנים וראה כמעט הכל הוא היו"ר שמעון מזרחי, שמוצא את המועדון שלו אולי במשבר החמור ביותר בו אי פעם היה. למחרת ההפסד הוא עלה לשידור בתכנית "מה בוער" של רזי ברקאי בגל"צ, ודיבר על ההפסד המביך כמו גם על המשך הדרך.

 

 

"אני לא רוצה לתרץ יותר מדי", פתח מזרחי את הראיון וסיפק סיבות להפסד. "לא היינו בסגל מלא בעקבות מכת פציעות שעברה עלינו. פרט לזה שאני לא ממעיט בכוחן של קבוצות אחרות שמולן התמודדנו וגם אלילת המזל לא הייתה איתנו. הגענו לקו הסיום מהמקום שני בליגה, בשיטה הנוכחית שבה משחק אחד קובע, אתה או זוכה להגיע לגמר או מודח בחצי הגמר. אתה יכול ליפול על חודו של סל מול קבוצה שניצחת אותה 3 פעמים במהלך העונה".

 

מזרחי: הפסד על חודו של סל (ערן לוף)

 

"אני 47 שנים בנושא הזה שנקרא כדורסל", התייחס היו"ר לשמחה שנראית מכל עבר על כישלון הצהובים. "אני מכיר את הנושא הזה של שמחה לאיד. מי שמוצא בזה סיפוק שירווח לו. לי זה לא משנה ואני מקווה שגם לא לחבריי. כל הדברים האלה רק מחזקים אותנו ויביאו אותנו שלקראת עונה הבאה נבנה קבוצה ראויה".

 

"אני בהחלט מרגיש את עצמי מלא אנרגיות", דיבר מזרחי על עצמו. "הכדורסל טבוע בדמי. כשאחשוב שאין לי מספיק אנרגיות או שאני פחות אוכל להרגיש זמן ואנרגיות אני לא אהיה. בינתיים זה לא ככה".

 

"נגמר לטבק? שימצא מקום אחר"

הכישלון הגדול של מכבי ת"א מעלה באופן טבעי תהיות לגבי עמדת המאמן. על פי כל הדיווחים המאמן הנוכחי ז'אן טבק לא ימשיך בתפקידו, וגם הוא בעצמו רמז לכך כאשר לאחר ההפסד הודה שהוא מרגיש מרוקן. "נגמר לו? אז הוא יצטרך למצוא מקום אחר, אם זה מה שהוא אמר", אמר מזרחי. "אני לא בא לגזוע דין כעת או לקבוע מוגמרות, אנחנו אפילו לא 24 שעות אחרי המשחק. אנחנו חייבים לשבת עם המאמן, לשמוע את הדברים שיוצאים מפיו ולקבל החלטות".

 

לא גוזר דין כעת. טבק (ערן לוף)

 

למרות חוסר הוודאות לכאורה בנוגע לעתידו של טבק, מזרחי כבר לוטש עיניים לגבי הדמות הבאה שתעמוד מאחורי הקווים ביד אליהו: "אני בהחלט מעדיף מאמן ישראלי אם יש מאמן ישראלי פנוי וראוי. תמיד אהבנו לעבוד עם מאמנים ישראלים שניתן היה לקבל אותם והייתה התאמה הדדית. אני חוזר ואומר, כרגע אנחנו נמצאים בשלב מוקדם טיפה, תן לנו זמן להתארגן ואני מאמין שנוכל לחשוב איך להיות ממוקדים ומי אמור להיות המאמן".

 

"בהחלט היה דיבור עם דיוויד בלאט". חשף מזרחי, וזאת בניגוד להכחשות מצד המאמן שחתם בדרושאפקה. "בהחלט היה דיבור איתו. גם אני דיברתי איתו אישית. בשלב מסוים הייתי מאוד אופטימי שהוא אמור להגיע. לאחר מכן בשל שיקולים אישיים שלו הוא החליט לא להיות עוזר מאמן ב-NBA". לסיום, נשאל מזרחי גם על המועמד הנצחי פיני גרשון ואמר: "אני לא פוסל אף אחד. אנחנו צריכים לשבת ולדבר".

 

מזרחי דיבר איתו והיה אופטימי שיגיע. בלאט (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי