מזרחי: מאמין באדלשטיין. שאראס? גם זמנו יגיע

אי של יציבות. שמעון מזרחי
אי של יציבות. שמעון מזרחי |

היו"ר המיתולוגי של מכבי ת"א בראיון לספורט1: "ירושלים? מאתגרת ומרתקת"

(גודל טקסט)

שמעון מזרחי, היו"ר המיתולוגי של מכבי תל אביב, פותח את העונה ה-48 שלו בשפיץ של הפירמידה הצהובה. אחרי שנתיים ללא תואר אליפות, דרך שלא קרה במכבי תל אביב מאז 1966, המטרות ברורות – הליגה לא פחות חשובה מהיורוליג.

 

בראיון מיוחד לספורט1 מדבר מזרחי על הכל: מארז אדלשטיין ועד הפועל ירושלים, ממחירי הכרטיסים ועד אוהדי הפועל תל אביב. בואו נתחיל.

 

  • בלאט: "ישראלי בטורקיה? למזלי לא יודעים מה הזהות שלי"

 

שמעון אתה אופטימי לקראת העונה החדשה?

"אני מטבעי תמיד אופטימי, בנינו קבוצה מצוינת עם שחקנים מובחרים שהם קודם כל בחורים טובים, בלי אגו. כולם משחקים עבור הקבוצה וזה מה שחשוב. ייקח זמן עד שהכל יתחבר".

 

בחרתם מאמן, ארז אדלשטיין, ללא ניסיון ביורוליג.

"אם לא הייתי סומך על ארז במאה אחוז הוא לא היה פה. מדובר במאמן מודרני, מתקדם, עם פילוסופיית כדורסל שמתאימה לנו. אם לי ספק שהוא יעשה עבודה טובה ויצליח".

 

שמעון סומך עליו. אדלשטיין (עדי אבישי)

 

אומרים שהוא היה האופציה השנייה, אחרי שאראס.

"שאראס הוא חלק מהעבר המפואר של מכבי, חתום על הישגים ועונות מופלאות. עוד יגיע זמנו להוביל את המועדון להישגים גם כמאמן. נכון שגם השם שלו עלה, אבל אדלשטין נבחר פה אחד".

 

ניקולה וויצ'יץ' התקדם לעמדת המנהל המקצועי אחרי שנכשל בעונה שעברה.

"ניקולה עבר את כל התפקידים האפשריים בכדורסל. כוכב על הפרקט, מנהל אקדמיה לצעירים בספליט, מנהל קבוצה במכבי. מה עוד צריך להיות כדי להיות איש מקצוע מעולה?".

 

וויצ'יץ' (ימין). "עבר את כל התפקידים האפשריים" (עדי אבישי)

 

גם אבי אבן חזר למרות הנפילות בסקאוטינג.

"איש לא יכול לפקפק במקצועיות ובמסירות של אבן. אנחנו מרוצים ממנו מאוד: מכיר היטב את שוק השחקנים ומרושת היטב".

 

האוהדים מחו על מחירי הכרטיסים והצלחתם להרגיע אותם.

"היתה התדיינות בנושא והשתדלנו לבוא לקראת האוהדים הנפלאים שלנו. נוכחותם ביציע חשובה לנו ביותר. הם הדלק שלנו. סך הכול אין להם סיבה להתלונן כי בנינו פה קבוצה שהם יאהבו לראות ויהיו גאים בה".

 

האוהדים יראו פיינל פור?

 "בנינו קבוצה חזקה ומפוארת אבל צריך סבלנות. יש גם הרבה פצועים וצריך לחכות שיחלימו. כשהעסק יתחבר אין לי ספק שניתן עונה טובה עם כדורסל מצוין ונעמוד במטרות".

 

"בנינו קבוצה חזקה ומפוארת" (עדי אבישי)

 

מה יש לך לומר על הפועל ירושלים?

"קבוצה מצוינת וחזקה שנותנת פייט אדיר. בנו שם מועדון שמסב הרבה גאווה. אמארה סטודמאייר הוא שחקן מהשורה הראשונה שיוסיף להם כוח ויעזור להם במשימות בארץ ובאירופה. המשחקים שלנו נגדם יהיו מרתקים ומאתגרים".

 

"שחקן מהשורה הראשונה". סטודמאייר (ערן לוף)

 

מה יהיה בדרבי מול הפועל. שוב יקללו אותך?

"הגיע הזמן שנשמור על שיח ספורטיבי הוגן ושהטוב ינצח, אבל מי שירצה בכל זאת להתפרע שייקח בחשבון שיינקטו נגדו צעדים. כיום הכל מצולם ומתועד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי