מחאת האוהדים נמשכה. אוחיון: "יהיה בסדר"

מחאת האוהדים. כל צד צריך את השני
מחאת האוהדים. כל צד צריך את השני | צילום: עדי אבישי

רכז מכבי ת"א על הטענות נגד מחירי המנויים: "השחקנים לא רוצים להתערב במאבק"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הצליחה להבטיח מעשית את המקום השני לאחר ניצחון 59:67 על מכבי חיפה במשחק שהיה קשה לצפייה. במקביל, נמשכו מחאות האוהדים הצהובים, שהניפו שלטים נגד העלאת מחירי המנויים לעונה הבאה ולא עודדו בשלבים רבים של המשחק.

 

"אנחנו כשחקנים רוצים להישאר מחוץ למאבק הזה", אמר יוגב אוחיון. "אנחנו מזדהים עם כל הצדדים ומקווים שהם יגיעו לעמק השווה. כל אחד צריך את השני ואני מאמין שבסוף יהיה בסדר".

 

 

על המשחק: "היה משחק לא קל לצפייה, אבל אולי מי שאוהב בושידו נהנה. היינו מאד מחויבים ולקחנו את המשחק מאד ברצינות אחרי מה שקרה בחיפה. אולי לא הלך לנו כל כך התקפית אבל ידענו לנצח. המטרה היא לקחת את האליפות".

 

שגב חוגג את הניצחון. "אף פעם לא נעים לשחק בלי קהל" (עדי אבישי)

 

"היה משחק מאוד הגנתי, כמו שאפשר לראות בתוצאה", הוסיף איתי שגב. "באנו מאוד מוכנים. מנומנם או לא מנומנם, העיקר שניצחנו. היה משחק מאוד פיזי. חיפה תמיד באים, מרביצים ושומרים".  על מחאת הקהל: "אני בא לשחק כדורסל, לקהל יש את הדעות שלו. אף פעם לא נעים לשחק בלי קהל. אלה החלטות שלהם ואני מקבל כל החלטה".

 

ז'אן טבק סיכם: "אני מרוצה, נתנו פייט לאגרסיביות של קבוצה שברך כלל אנחנו מסתבכים מולה. החטאנו הרבה זריקות פנויות וזריקות עונשין, אבל ידענו לחזור עם הניצחון".

 

"זה היה משחק שלנו", אמר המאמן המפסיד, רמי הדר, "אני מאוכזב שלא הצלחנו לעשות את הדברים הקטנים כדי לנצח. זה היה לא נעים עבור הקהל, אבל  הצלחנו להוביל אותם למקום שרצינו, חבל שלא ידענו לסיים את העבודה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי