מכבי ת"א טיילה לפיינל פור, גם אילת עלתה

מכבי תא בטיול קליל בהיכל
מכבי תא בטיול קליל בהיכל |

הצהובים השלימו סוויפ עם 54:81 על הרצליה. 85:86 דרמטי לקטש בנהריה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה סוויפ 0:3 כשהביסה בביתה את בני הרצליה 54:81. המשחק השלישי בסדרה בין השתיים במסגרת הפלייאוף, היה חד צדדי לכל אורכו. בחצי הגמר יפגשו את הצהובים את המנצחת בסדרה בין מכבי ראשון לציון למכבי חיפה.

 

המאמן ז'אן טבק חסר במשחק את יוגב אוחיון, בריאן רנדל ודווין סמית' שלא נרשמו, אך למרות זאת, טיילו הצהובים כל הדרך עד לניצחון הקליל. הרבו לקלוע למכבי ת"א: שגב 12 נקודות ו-7 ריבאונדים, יבזורי, אופייבו ובנדר 11 נק' כל אחד, רוצ'סטי 9, מקל 3 ו-11 אסיסטים. להרצליה: קרופורד 15 ו-9 ריב', סינגלטון 12, דניס 8.

 

 

 

מכבי טיילה מול הרצליה שלא היוותה יריב ממשי (עדי אבישי)

 

לפני המשחק, מכבי ת"א קיימה טקס לכבודם ולזכרם של שניים משחקניה הגדולים, קווין מגי ונייט האפמן, שהלכו לעולמם בשנים האחרונות, בנסיבות טראגיות.

 

אלמנותיהם, מלאני מגי ומישל האפמן (ובנה כריסטיאן בן ה-6), נכחו בטקס, במסגרתו הוענק למשפחות מגן הוקרה לכבוד הצטרפותם של מגי והאפמן להיכל התהילה של מכבי ת"א. 

 

בנו של האפמן בהיכל התהילה ליד תמונת אביו ז"ל (באדיבות מכבי ת"א)

 

הטקס המרגש בהיכל (עדי אבישי)

 

בטקס נכחו גם מאמנים ושחקני עבר גדולים ששיתפו פעולה עם השניים, בהם צביקה שרף, אולסי פרי, דורון ג'מצ'י, ווילי סימס, נדב הנפלד ועוד.

 

עירוני נהריה – הפועל אילת 86:85

 

עד 8.9 שניות לסיום נראה היה שהצפוניים חוזרים לתמונה, אבל קאליף וואייט לקח את השומר שלו שמאלה ועם יד על הפנים זרק ניסיון שישי שלו במשחק מעבר לקשת. הפעם הכדור צלל פנימה וגם זריקה מנגד של גילברט בראון כבר לא שינתה דבר. סגנית האלופה השלימה סוויפ ועם 0:3 חלק עלתה לפיינל פור.  

 

דווקא נהריה הייתה זו שבלטה בדקות עם הסיום, עם הגנה קשוחה וקאמבק די מרשים. הוא נקטע באותה זריקה של וואייט, שסיים עם 18 נקודות ו-10 אסיסטים. דיאנדרה קיין הוביל את המנצחת עם 23 נק', עמית שמחון הוסיף 16 ואלאדה אמינו סיים עם 13 נק' ו-12 ריבאונדים. קמרון קלארק קלע 21 עבור נהריה, גילברט בראון 18 וריצ'רד האוול תרם 17 ו-10 ריב'. בחצי הגמר יתמודדו הדרומיים מול המנצחת בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי