מכבי ת"א פתחה עונה: "יש מנטליות מנצחת"

גאודלוק. יש לנו הרבה שחקנים טובים
גאודלוק. יש לנו הרבה שחקנים טובים | צילום: ספי מגריזו, מכבי ת"א

הצהובים ערכו אימון ראשון. גאודלוק: "מספיק חכמים כדי לגרום לזה לעבוד"

(גודל טקסט)

לאחר שנה שניה ברצף בה איבדה את האליפות, מכבי תל אביב פותחת את עונת 2016/17. הצהובים החלו את האימונים עם סגל כמעט מלא לחלוטין אך ללא המאמן הראשי ארז אדלשטיין ואיתי שגב שנמצאים עם נבחרת ישראל באסטוניה, כאשר את האימון העביר רמי הדר.

 

מכבי ת"א עשתה מתיחת פנים גדולה במהלך הקיץ בהמהלכה החליפה את כל הצוות המקצועי והגיעו שבעה שחקנים חדשים. אל יוגב אוחיון, דווין סמית', גל מקל, דגן יבזורי, גיא פניני, סילבן לנדסברג ואיתי שגב הצטרפו אנדרו גאודלוק, סוני ווימס, ויקטור ראד, די ג'י סילי, ומאיק צירבס וג'ו אלכסנדר, בעוד קווינסי מילר לא צפוי לשחק העונה בשל פציעה.

 

 

כזכור, הקבוצה עדיין מחפשת סנטר נוסף שישלים את הסגל, כאשר טיילור רוצ'סטי שעדיין נמצא תחת חוזה התבקש לא להגיע לאימונים. ראד שנחת רק אתמול (שני) עבר בדיקות רפואיות אך עדיין לא רשאי להשתתף באימונים. דווין סמית' קיבל אישור להשתתף ברגע האחרון.

 

 

"יש כאן אווירה של ניצחון, זה משהו באוויר", אמר אנדרו גאודלוק. "הדרך שלי מצטלבת תמיד עם סוני, אפילו שנה שעברה פגשנו אחד את השני ב-NBA. יש לנו הרבה שחקנים טובים, אבל כולנו מספיק חכמים כדי לשחק אחד עם השני, נצטרך ללכת תמיד עם השחקן עם היד החמה.

 

גל מקל: "אני מאוד מתרגש להתחיל את העונה, בנו לנו סגל חזק מאוד על הנייר, וזה הזמן שלנו -השחקנים והמאמנים –  להדביק את הכל. נראה שבונים השנה משהו בריא וטוב עם שחקנים מוכחים. אני בטוח שארז יעשה את העבודה כמו שצריך, הוא בשל לזה, גם ההנהלה תעזור לו והוא יהיה מצוין".

 

 

רמי הדר. העביר את האימון (יוני אריאלי)

 

"הכישלון בעונה שעברה עשה אותי מאוד רעב ונחוש לעונה הזאת. השנה יהיה כיף, גם היורוליג שם כל משחק הוא פצצה וגם הליגה הישראלית מאוד התחזקה.  גם סוני וגם אנדרו משלימים את התכונות שלי ושל יוגב. אנחנו נצטרך לגרום להכל לזרום".

מקל. "הכישלון בעונה שעברה עשה אותי רעב" (יוני אריאלי)

"אני מאוד מתרגש", הוסיף הקפטן גיא פניני, "אנחנו מתחילים דרך ארוכה ואני מקווה שנעשה את כל הדברים הנכונים כדי לעמוד ביעדים שלנו. אנחנו צריכים לקבל את השחקנים החדשים ולתת להם את ההרגשה הכי טובה, כדי שכולם יצליחו להתחבר. אולי טעינו שבשנתיים האחרונות לא הסברנו נכון לשחקנים הזרים את המקום אליו הם הגיעו ולא הבינו את רמת הציפיות הדרושה מהם".

 

"ארז אדלשטיין? אין לי מה להרחיב עליו, הוא מאמן מצוין שהוכיח את עצמו בכל הרמות. אני חושב שנבנה צוות מקצועי מצוין עם הרבה ניסיון והאופי הדרוש. אני מאוד נהניתי להתאמן תחת ארז בנבחרת ואנחנו מאוד מאמינים בו".

 

 

ווימס. "הגעתי כשי לזכות ביורוליג" (יוני אריאלי)

 

במהלך חודש ספטמבר תצא מכבי ת"א תצא לאתונה, שם תשתתף בטורניר הפרידה מדימיטרי דיאמנטידיס. בטורניר יקחו חלק פנאתינייקוס, צסק"א מוסקבה וברצלונה. לאחר מכן ישובו הצהובים לישראל וישחקו במסגרת גביע ווינר.

 

סוני ווימס: "הכל מצוין, כולם כאן מדברים אנגלית ואני אוהב את זה. זו העונה החמישית שלי בכדורסל האירופאי והמטרה שלי היא לזכות ביורוליג. יש פה קבוצה טובה ואני חושב שנוכל לעשות דברים טובים יחד. מה העמדה המועדפת עלי? לי זה לא משנה, זה תלוי במאמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי