ממשיכה להתחמש: ווימס חתם לשנתיים במכבי ת"א

ווימס
ווימס |

הגארד/פורוורד היה בצסק"א וב-NBA. גם ליאור ליובין יצטרף כעוזר מאמן שני

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תציג ב-16:00 את שחקני הרכש, מאיק צירבס וקווינסי מילר יחד עם הצוות המקצועי החדש, המאמן ארז אדלשטיין ועוזרו רמי הדר, כשאליהם יצטרף גם ליאור ליובין המשמש כעוזרו של אדלשטיין בנבחרת ישראל.

 

 

 

במקביל הצהובים הודיעו רשמית על צירופו של הגארד, סוני וויימס בחוזה לשנתיים. ווימס הוא גארד/פורוורד אתלטי, מהשחקנים המצטיינים באירופה בשנים האחרונות. שחקן מגוון מאוד ששיחק בצסק"א מוסקבה וגם אשתקד בפיניקס ובפילדלפיה מה-NBA.

ווימס אמר לאחר החתימה הרשמית: "אני שמח מאוד להצטרף למכבי, אחרי ששיחקתי נגדה פעמים רבות ברמות הכי גבוהות של הכדורסל האירופי. אני נרגש לחזור ליורוליג, בעיקר בפורמט החדש בו כל הקבוצות הגדולות משחקות ראש בראש, וכבר לא יכול לחכות להגיע לתל אביב ולהתחיל בהכנות לעונה החדשה".

קודם לכן, הסנטר החדש, צירבס, שכבר נחת בארץ רשם בפייסבוק פוסט פרידה לפני שילבש צהוב: "לפני שנתיים עזבתי לראשונה את גרמניה לטובת מעבר לסרביה, וזו הייתה ההחלטה הטובה ביותר שקיבלתי עד כה בקריירה. השתפרתי בסרביה כשחקן וצברתי ביטחון על המגרש, הכרתי אנשים מדהימים ורכשתי חברים לכל החיים. לעולם לא אשכח את התקופה בבלגרד, הכוכב האדום תמיד תהיה בליבי", סיכם תקופה בסרביה".

 

על המעבר לצהובים הוסיף: "זכיתי עם הכוכב בכל התארים, החלטתי להתקדם. אני גאה להיות חלק ממכבי תל אביב והמטרה היא להחזיר את המועדון המפואר הזה למקום לו הוא ראוי. תודה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי