נאור: החטאתי בדיוק את אותה זריקה בנהריה

נייט
נייט |

קפטן הפועל ת"א הכריע עם הבאזר. אברהמי: "לוקח זמן לשלב את נייט"

(גודל טקסט)

מתן נאור החמיץ בשבוע שעבר הזדמנות לנצח עם הבאזר, אבל הפעם הוא פגע. קפטן הפועל תל אביב תפר שלשה גדולה ברגע האחרון וסידר 78:81 דרמטי על קרית גת, ניצחון שמשאיר את האדומים במירוץ לפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה. 

"אשתדל להיות חיובי. תמיד אשתי אומרת לי שאני פסימי, החטאתי בדיוק את אותה זריקה בנהריה בשבוע שעבר", אמר בחיוך מתן נאור בסיום. "אני בעיקר שמח. הניצחון הזה חשוב לנו. נהניתי, זה כיף. אני לא צריך להסביר כמה קשה היה. המשחק הזה היה חשוב לנו, היה המון מתח. כאב לנו להפסיד בשבוע שעבר. אני מאוד שמח שהצלחנו לגרד כאן ניצחון". 

כשנשאל על נייט רובינסון, שמסר לו את הכדור האחרון ומיד הסתובב והחל לחגוג מבלי לחכות לתוצאות הזריקה, אמר נאור: "הוא מסר והתחיל לרוץ, ראיתי את זה בזווית העין. יצא טוב ואני שמח שהזריקה נכנסה לי".


אולי בכל זאת (אודי ציטיאט)

המאמן שרון אברהמי הוסיף: "טאקר קלע והשווה. אמרתי 'זה לא יכול להיות שביום השנה לאורי אנחנו שוב מקבלים סל שרק אנחנו יכולים לקבל'. אני שמח שהכדור של מתן נכנס, הוא עשה שתי שלשות גדולות". 

"אנחנו משחקים כל שבוע בהרכב אחר. ג'ון נפצע, אני מקווה שהוא יחזור בשבוע הבא", המשיך המאמן, וסיפר: "לוקח זמן להכניס את נייט לעניינים. הוא הולך הצדה כי הוא לא יודע אם לקחת על עצמו או לא. אנחנו חייבים לשפר את המשחק העומד שלנו". 

"ההפסד בשבוע שעבר יכול היה לשבור אותנו, אני שמח שהראינו אופי", התייחס אברהמי גם למצב המנטלי. "אני מאושר כי מדובר בניצחון הכי חשוב לנו העונה. אחרי כל מה שעברנו השנה, אני כבר ראיתי את כל הסרטים. אני הכי שמח בעולם שמתן נאור ניצח את המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי