נאור: רובינסון מוחצן, מה שיש בראש יוצא החוצה

נאור ורובינסון. מהרגע הראשון ראינו שיש לנייט יכולות
נאור ורובינסון. מהרגע הראשון ראינו שיש לנייט יכולות | צילום: אודי ציטיאט

קפטן הפועל ת"א ל-103FM: "לא יודע אם אחליף את שלף ז"ל כשאפרוש"

(גודל טקסט)

"נייט רובינסון הוא בן אדם מאוד מוחצן ובלי הרבה מעצורים", כך אמר מתן נאור, גארד הפועל תל אביב שקלע שלשת ניצחון עם הבאזר (78:81 על מכבי קרית גת) על חברו לקבוצה , "מה שיש בראש גם יוצא החוצה ומיד. לטוב ולרע. זה משהו שקשה מאוד לעצב אותו או לנסות לשנות ולהכניס לאיזשהו מסגרת של חוקים".

 

נאור אף התייחס לאסיסט שנתן לו הגארד האמריקאי ולמה שקרה באותן שניות: "ראיתי את נייט בזווית העין ולא ראיתי את התמונה הספציפית הזו שרואים (כשרובינסון חגג עוד לפני שהוא קלע)", סיפר נאור ל-FM103, "קלטתי שהוא מוסר תוך כדי חצי נפילה, הכדור ברחו אבל הוא המשיך את התנועה".

 

 

לקפטן הוותיק יש עוד כמה אבחנות בקשר לכוכב ה-NBA  לשעבר שנחת בדרייב אין: " יש לרובינסון יכולות גבוהות ואת זה ראינו עוד לפני המשחק הראשון. אבל לא תמיד יכולות מספיקות כדי לנצח משחקי כדורסל. יש עוד הרבה דברים, לפעמים גם מזל נכנס למשוואה. אין ספק שהוא מאוד אנרגטי והשפיע גם על האימונים מהבחינה הזאת. אבל אני לא מסתנוור מזה יותר מדי כי ראשוניות יש לה איזשהו משקל והמדד יהיה איך ממשיכים".

 

נאור התייחס לשאלה מתי הוא מתכוון לפרוש וענה בפשטות: "לפעמים אני צריך לאסוף כמה חלקי חילוף בשביל לקום מהמיטה והגוף מרגיש את זה. אבל כל זמן שאני נהנה מהכדורסל וגם ירצו אותי, אני מעריך שאני אמשיך. אם אצליח להרגיש דומיננטי זה יהיה מקור ההנאה שלי והרצון שלי להמשיך. אם אני ארגיש שאני לא מספיק דומיננטי, זה יהיה הרגע שלי להגיד תודה ולהמשיך הלאה. בכל מקרה בקיץ אני אקבל החלטה". קפטן האדומים הוסיף כי "בדיוק סיימתי את ההכשרה שלי כתזונאי קליני, עברתי מסלול לא פשוט ולימודים ארוכים וקשים. זה חלק מהעתיד שלי אחרי הכדורסל".

 

נאור. "אם ארגיש שאני לא מספיק דומיננטי, אגיד שלום" (אודי ציטיאט)

 

ומה יהיה אחרי שיפרוש? אני לא יודע לענות אם אוכל או ארצה להיכנס לנעליים הגדולות של אורי שלף ז"ל כמנהל קבוצה. רק בשבוע שעבר קיימנו טקס אזכרה ואין לי מלים בשביל להכיל את כל מה שהיה. שלף היה בן אדם מאוד ציני, שאסף סביבו אנשים מאוד מיוחדים. אני יושב וצוחק עד כמה הסיפורים עליו הוא אמיתיים ונכונים. באמת עצוב לי, קשה להכיל, יש איזושהי סימבוליות שניצחנו את המשחק מול קריית גת.

 

"כל העיסוקים שלי לא שוללים האחד את האחר. זה מאוד תלוי בהפועל תל אביב וגם ברצון שלי – עוד לא הגעתי לשם", סיכם נאור, "כשאגיע, אשמח לשתף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי