נהריה רוצה ניצחון ביתי 3 ברצף על מכבי ת"א

יחגגו שוב? בראון וברקוביץ'
יחגגו שוב? בראון וברקוביץ' |

אריק אלפסי מחכה לצהובים בגביע ווינר. תיערך דקת דומיה לזכרו של שמעון פרס

(גודל טקסט)

גביע ווינר יעלה מחר (חמישי) הילוך כאשר יפגיש בחצאי הגמר את האלופה מכבי ראשל"צ מול הפועל ירושלים, בשחזור של גמר הפלייאוף האחרון, כשאחריהן מכבי ת"א תעלה על הפרקט בנהריה מול עירוני המקומית במפגש המקביל.

 

מנהלת הליגה הודיעה כי המשחקים ייפתחו בדקת דומיה לזכרו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס שהלך לעולמו, ובנוסף לא יתקיימו הופעות ולא תושמע מוזיקה באירוע.

 

 

 

עירוני נהריה – מכבי תל אביב (21:00)

 

האולם בעין שרה לא האיר פנים לאחרונה לצהובים. למרות הניצחון ברבע הגמר על בני הרצליה, בשני הביקורים הקודמים שלהם במקום, הם נוצחו על ידי הקבוצה המקומית – שניהם בעונה שעברה במסגרת הליגה.

 

הולך לו בבית מולם. אלפסי בניצחון מהעונה שעברה (ערן לוף)

 

אך בקיץ האחרון ביצעו במכבי ת"א חריש עמוק כאשר צוות מקצועי חדש, בראשותו של ארז אדלשטיין, קיבל את המושכות לצד השקעה מאסיבית בשחקנים בכירים כמו אנדרו גאודלוק, סוני ווימס, מאיק צירבס ואחרים.

 

בכורה מוצלחת על הקווים. אדלשטיין (ערן לוף)

 

גאודלוק הפצוע מחמיץ את פתיחת העונה, אך ברבע הגמר מול הרצליה נראה כי אדלשטיין הימר והרוויח את ווימס. הפורוורד המוכשר, שכיכב לפני כמה עונות בצסק"א מוסקבה, סבל מפתיחה נוראית מול הרצליה אך התעורר בסיום והוביל את קבוצתו לניצחון 74:77 דחוק.

 

בצד השני, נהריה שתשתתף גם במוקדמות ליגת האלופות, חיזקה משמעותית את הסגל עם הוספתם של יינסי גייטס, יהונתן שולדבראנד סטו דגלאס ועוד. השניים הראשונים בלטו בניצחון רבע הגמר על אילת (50:69), כאשר ניק פאוסט הוביל את הקלעים עם 17.

 

ימשיך במומנטום? ווימס (ערן לוף)

 

נהריה כבר עלתה בעבר לגמר גביע ווינר, אך מעולם לא זכתה בתואר. כדי להגיע שוב למעמד היא תצטרך לרשום ניצחון שלישי ברצף בבית על חשבון מכבי ת"א, הישג נדיר מאוד במחוזותינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי