נייט רובינסון: החוקים כאן שונים, מאשים את עצמי

רובינסון. היינו צריכים לנצח
רובינסון. היינו צריכים לנצח |

הגארד לאחר ההפסד לנהריה: "צריך להתרגל". ברנדוויין: "הוא יצא מפוקוס"

(גודל טקסט)

כי אין לי רגע דל או סקנדל או פסטיבל שרה פעם רבקה מיכאלי, אמש (שלישי) למדו בהפועל תל אביב למה היא התכוונה. האדומים הובילו ברוב שלבי המשחק מול נהריה, אך איבדו את העשתונות בסיום וגם את המשחק.

 

מי ששוב היה בכותרות, והפעם לא בהקשר חיובי, היה נייט רובינסון, שיצא בחמש עבירות בהארכה. "החוקים פה קצת שונים, אני אתרגל לזה ככל שהזמן יעבור", אמר בסיום. "ברור שאני יכול לשחק יותר טוב, אני מאשים את עצמי, זה משחק שאנחנו היינו צריכים לנצח. הקבוצה שלי עשתה עבודה נהדרת בשבילי". אגב, אוהדי הפועל ת"א כעסו על השיפוט, ובסיום המשחק חיכו לעומר אסתרון בחנייה והשמיעו לעברו קיראות בגנות תפקודו במשחק.

 

 

מי שלקח את הפוקוס מכוכב האדומים היה עודד ברנדוויין, שהיה הנשק הסודי של נהריה בסיום: "הוא התחיל איתי וראיתי שזה מוציא אותו מפוקוס ועובד לטובתנו. הוא לא היה מרוכז וידענו לנצל את זה בסוף. מבחינתי אנחנו לא הפתעת העונה כי אני רואה מה קורה בקבוצה שלנו כל אימון. אולי אנשים אחרים זה מפתיע".

 

מי שכן תפקד בסיום היה רוברט רות'ברט שזכה להרבה מחמאות מהצוות המקצועי. הסנטר סיים עם 23 נקודות 14 ריבאונדים ו-30 נקודות מדד, אך חשוב מזה, הוא לקח על עצמו את המשחק בהארכה השנייה כשיתר השחקנים לא תפקדו ואותת לשרון אברהמי שיש לסמוך עליו גם במשחקים בהם נרשם ג'ון וויליאמסון.

 

בתוך כן, התלוננו בנהריה כנגד אוהדי הפועל ת"א, שלטענתם השחיטו כיסאות באולם בעין שרה. הנהלת הקבוצה, בראשות היו"ר נסים אלפסי, הגישו תלונה למנהלת בגין הנזק שנגרם.

 

הכיסאות שהושחטו (אתר רשמי, עירוני נהריה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי