ניצחון וראשון: ירושלים ונהריה בחגיגת חג בבירה

גפני מול אסנטי. יהיה צמוד גם הפעם?
גפני מול אסנטי. יהיה צמוד גם הפעם? | צילום: ערן לוף

האלופה תבטיח פסגה אם תנצח את הסגולים הלוהטים. מתוכנן פאן זון ייחודי לקהל

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תוכל להבטיח מחר את המקום הראשון אם תנצח מחר (רביעי, 18:15) בארנה את עירוני נהריה במשחק דחוי מהמחזור ה-28.

 

ליאור אליהו, שנפצע באף בניצחון על הפועל אילת ביום ראשון, צפוי לקבל מנוחה, מה שיצמצם עוד יותר את הרוטציה הישראלית של האלופה, שתכלול שלושה שחקנים בכירים בלבד: יותם הלפרין, בר טימור ורפי מנקו. שחקן נוסף ששוב לא ישחק בקבוצה של דני פרנקו הוא הגארד אדגר סוסה, שלא נרשם למשחק.

 

 

מן העבר השני, נהריה תגיע בכושר נהדר לאחר שני ניצחונות גדולים על מכבי תל אביב ומכבי חיפה, והיא תשאף לנצח את האלופה אותה היא כבר ניצחה העונה. הקבוצה של אריק אלפסי תרצה להמשיך במומנטום בו היא נמצאת ולהתקרב אל המקום הרביעי,  שיבטיח לה יתרון ביתיות ברבע גמר הפלייאוף. הסנטר ריצ'ארד הוואל הפצוע באפו יעדר כמו גם ניב ברקוביץ שסיים את העונה.

 

שניהם לא ישחקו. אליהו וסוסה (דני מרון)

 

לראשונה בכדורסל: פאן זון

הפועל ירושלים תקיים לפני המשחק פאן זון ייחודי לאוהדים, שיתחיל כבר בשעה 16:00. במשחק הפאן זון החגיגי יתקיימו פעילויות רבות שמכוונות בעיקר לילדים ולמשפחות, דוגמת איפור פנים וצילום מגנטים עם הקמיע של הקבוצה, וכמו כן יימכרו כרטיסים במחירים מוזלים למשפחות בנות חמש נפשות. בקבוצה מקווים ששעת המשחק המוקדמת והאטרקטיבית לילדים, בצירוף העובדה שמדובר בחול המועד, יביאו לארנה למעלה מ-9,000 אוהדים.

 

 

"אנחנו פוגשים את נהריה שהיא קבוצה שבשני המפגשים שלנו איתה העונה ידענו משחקים צמודים. הפעם שוב היא מגיעה במומנטום מצוין אחרי ניצחונות על קבוצות הצמרת", הזהיר דני פרנקו. "אנחנו מצדנו נרצה להמשיך ולשמור על הקצב שאנחנו משחקים בו בתקופה האחרונה, לנסות להבטיח כבר עכשיו את המקום הראשון שלנו בסוף הליגה הסדירה".

 

"אני קורא לקהל שלנו לבוא למשחק שהוא דווקא בשעה מוקדמת יחסית, להיות חלק מההפנינג שיתקיים לפני המשחק", פנה המאמן לאוהדים. "דווקא עכשיו בחג, אחרי שרוב המשחקים שלנו משוחקים לפעמים בשעה מאוחרת, לבוא עם ילדים צעירים ומשפחות. אין בית ספר למחרת. ליהנות מחגיגה גם של כדורסל על המגרש ומחוץ למגרש. וכמובן לתמוך בנו ובניסיון שלנו לשמור על רצף ניצחונות. זו הזדמנות מצוינת לבוא למשחק שגם אמור להיות משחק ברמה גבוהה".

 

בירושלים רוצים לראות ארנה מוצפת בילדים ומשפחות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי