ננאד מרקוביץ' מועמד לאימון הפועל תל אביב

מרקוביץ'. זכרונות מהעבר
מרקוביץ'. זכרונות מהעבר | צילום: Gettyimages

שחקן העבר יעמוד על הקווים? למאיר טפירו הוצע לשמש כמנהל מקצועי

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב עדיין לא התאוששו מההפסד בסדרת רבע גמר הפלייאוף. התצוגה המרשימה של האדומים העלתה רבות את מעמדו של שרון אברהמי, שהיה כבר עם רגל וחצי מחוץ למועדון, אך בשלב זה עדיין לא התקבלה החלטה האם הוא ישאר בקבוצה. המועמד הבכיר להחליפו הוא רמי הדר, שסיים את תפקידו במכבי חיפה.

 

עם זאת, הפועל ת"א בוחנת מועמדים נוספים, כאשר השם המפתיע ביותר שעלה בימים האחרונים הוא שחקן העבר ננאד מרקוביץ'. הבוסני, שאהוב מאוד ביציעי הדרייב אין, אימן מאז פרישתו ביוון ובשנתיים האחרונות אימן את טרבזונספור מהליגה הטורקית. המועמד הנוסף הוא דני פרנקו, שעדיין לא חתם על חוזה חדש עם הפועל ירושלים.

 

 

ראשי המועדון "קיבלו תיאבון", כדברי אחד המקורבים להנהלה, וירצו לראות שיפור משמעותי בעונה הבאה, כאשר המשימה המרכזית היא העפלה לארבע הגדולות, לראשונה מאז חזרה הפועל ת"א לליגת העל. אחד הלקחים המשמעותיים מהעונה הנוכחית הוא מינויו של מנהל מקצועי במקומו של אורי שלף ז"ל. "נעשו הרבה טעויות מקצועיות, גם של ההנהלה. היו יותר מידי שינויים, זה לא מצב שיכול לחזור על עצמו בעונה הבאה", אמר בכיר בקבוצה.

 

טפירו. "נעשו הרבה טעויות מקצועיות" (אודי ציטיאט)

 

אם בתחילת העונה העריכו כי מתן נאור יודיע על פרישה ויקבל את התפקיד, אמירותיו האחרונות מבהירות כי הוא מעוניין להישאר על הפרקט והאדומים פנו לאפיקים אחרים. במועדון כבר פנו למאיר טפירו ואפי בירנבוים, כאשר העדיפות היא לראות את שחקן העבר מאייש את התפקיד.

 

גם בנושא הסגל צפוי שינוי משמעותי. מלבד רביב לימונד ומתן נאור, צפויים להתחלף כל השחקנים הבכירים. בקבוצה ינסו להגיע להסכם על סיום חוזהו של רוברט רות'בארט, שלא התחבר למועדון, וינסו להחתים במקומו את תומר גינת שסיים חוזה בקרית אתא.

 

גינת. מועמד מוביל להצטרף (איגוד הכדורסל)

 

מי שכן עשוי להישאר הוא דניאל איידן שהרשים מאוד בתקופה הקצרה שלו במועדון ויקבל הצעת חוזה. במקביל, ינסו בקבוצה להחתים גארד ישראלי נוסף, כאשר שמו של סטו דגלאס מקרית גת עלה, אך במועדון לא פוסלים גם חזרה של יחזקאל סקוורר, שירד ליגה עם נס ציונה.

 

בגזרת הזרים, ינסו בקבוצה להשאיר את ג'ף אלן, בהנחה שיסכים להישאר בסכומים אותם קיבל בעונה החולפת. במידה וטפירו יצטרף לצוות המקצועי, האדומים ינסו לצרף את אלאנדו טאקר ופול דלייני, שכיכב העונה בקרית גת, והיו מהגורמים המרכזיים להישארות הקבוצה בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי