סטודמאייר וירושלים ינקמו בראשון לציון?

הופעה רשמית ראשונה. אמארה
הופעה רשמית ראשונה. אמארה | צילום: אודי ציטיאט

הפורוורד יערוך בכורה בגביע ווינר, בשחזור של גמר הפלייאוף. ג'ונס ינוח

(גודל טקסט)

גביע ווינר יעלה מחר (חמישי) הילוך כאשר יפגיש בחצאי הגמר את האלופה מכבי ראשל"צ מול הפועל ירושלים, בשחזור של גמר הפלייאוף האחרון, כשאחריהן מכבי ת"א תעלה על הפרקט בנהריה מול עירוני המקומית במפגש המקביל.

 

מנהלת הליגה הודיעה כי המשחקים ייפתחו בדקת דומיה לזכרו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס שהלך לעולמו, ובנוסף לא יתקיימו הופעות ולא תושמע מוזיקה באירוע.

 

 

 

מכבי ראשל"צ – הפועל ירושלים (18:45)

 

שלושה וחצי חודשים אחרי הזכיה ההיסטורית באליפות על חשבון ירושלים בביתה שלה, ראשל"צ תקבל עוד הזדמנות לנצח את האדומים מהבירה, שהפעם יהנו משירותיו של אמארה סטודמאייר שנח ברבע הגמר.

 

ציפיות גדולות. סטודמאייר (אודי ציטיאט)

 

למרות מצבת זרים ארוכה ומכובדת, שתי הקבוצות הסתמכו על השחקנים הישראלים שלהם בסגל ברבע הגמר. ניצן חנוכי, אבי בן שימול, עידן זלמנסון ואלישי כדיר בלטו ב-68:79 על מכבי חיפה עם 36 נקודות משותפות, בעוד בצד השני ליאור אליהו, יותם הלפרין ובר טימור התעלו עליהם עם 41 מ-65 הנקודות של ירושלים בניצחון על הפועל ת"א.

 

הצטיין מול חיפה. חנוכי (דני מרון)

 

סטודמאייר, כאמור, ישחק מחר ויערוך למעשה את הופעת הבכורה שלו העונה. הפורוורד המעוטר יתלבש במקומו של שון ג'ונס שלא הרשים מול הפועל ת"א (2 נקודות, 1/6 מהשדה).

 

ראשל"צ טרם זכתה בגביע ווינר, שנערך העונה בפעם ה-11, אך אחרי האליפות הראשונה בתולדותיה אריק שיבק ושחקניו ודאי מכוונים לתואר היסטורי נוסף. ירושלים, מאידך, הניפה שלוש פעמים את הגביע, האחרונה שבהן לפני שנתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי