פיאנג'יאני הוצג: "המותג של ירושלים בעליה"

פיאנג'יאני
פיאנג'יאני | צילום: הפועל ירושלים

המאמן האיטלקי: "זה מועדון מיוחד כדי לבנות בו פרויקט. נתחיל משחקנים מקומיים"

(גודל טקסט)

מאמנה החדש של הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני, ערך מסיבת עיתונאים ראשונה מאז מונה לתפקיד. המינוי שנראה תלוש מהמציאות רק לפני שנים ספורות מסמן שינוי כיוון רציני במועדון שמתכונן לעונתו הרביעית תחת הבעלות של אורי אלון.

 

פיאנג'יאני ערך מוקדם יותר סיור במשרדי הקבוצה, במלחה ובארנה והחל בהכנות לעונה הקרובה. הוא צפוי לערוך שינוי מקיף בסגל הקבוצה, בעיקר בגזרת הזרים, כאשר הדגש יהיה על הצלחה ביורוקאפ, לאחר הכשלונות של השנתיים האחרונות.

 

 

"צריך הרבה אנרגיה כדי לדחוף את כולם קדימה. זה מועדון מיוחד כדי לבנות בו פרויקט מיוחד", הסביר פיאנג'יאני. "עדיין מוקדם. ברור שצריך להתחיל לבנות משחקנים מקומיים ואחר כך נמשיך משם. לא ראיתי את כל המשחקים, אני יודע שהם עשו צעדים וכולם מחוץ לישראל יודעים שהמותג הזה בעליה".

 

"רומא לא נבנתה ביום אחד. החזון של אורי (אלון) הוא לחשוב בגדול וזאת המטרה שלנו", המשיך פיאנג'יאני, שמחליף על הקווים את דני פרנקו במטרה להצעיד את הפועל ירולים לרמות הגבוהות ביותר באירופה. "כולם באירופה יודעים שזה מקום טוב לעבוד בו".

 

האיטלקי הוסיף: "אני מחפש בקבוצה יציבות, חזון, עתיד ומטרות גדולות ואת כל אלה יש כאן. כמובן שהמטרה המרכזית שלנו היא לנצח ולזכות בתארים, אבל באותה מידה חשוב לראות שיש כוונות לעתיד, יציבות וגאווה. כל יום אנחנו צריכים להתקדם ולהתחזק. יש פה אוהדים מיוחדים, הארנה זה מקום נהדר ויש אהבה לכדורסל. שיחקתי הרבה פעמים מול ישראליות, אז אני יודע שירושלים היא לא עיר רגילה. אנחנו צריכים את האנרגיה של העיר במגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי