פיטרסון נחת: "נעבוד יחד ונתחבר. יש התרגשות"

פיטרסון בנתבג. יש קבוצה טובה
פיטרסון בנתבג. יש קבוצה טובה | צילום: הפועל ירושלים

הפורוורד של ירושלים: "ראיתי סרטון של סטודמאייר בשדה". גם דייסון כבר בארץ

(גודל טקסט)

לאחר שאתמול (ראשון) נחת אמרה סטודמאייר, היום הצטרף אליו גם הגארד ג'רום דייסון ומאוחר יותר יצטרף גם טרוויס פטרסון. כזכור, דייסון שיחק בישראל לפני ארבע שנים, אז העמיד ממוצעים של 20.5 נקודות במדי הפועל חולון. "אני זוכר את ישראל לטובה", אמר הגארד, "היתה חוויה טובה מאוד, הליגה היתה תחרותית מאוד".

 

"הבנתי שירושלים היא קבוצה בכירה יותר מלפני ארבע שנים, ועכשיו היא מכוונת לכל התארים. אני יודע שהם זכו באליפות לפני שנתיים ואני שמח שאוכל לנסות ולעזור להם לזכות שוב באליפות. אני רוצה להראות לאנשים מי אני ולמה אני מסוגל. לשחק הגנה, לדחוף את הכדור קדימה בהתקפה ולחדור לסל. מי שראה אותי משחק יודע".

 

 

דייסון סיפר גם על השיחה שקיים עם המאמן סימונה פיאניג'אני: "הייתה לי שיחה טובה איתו. רציתי לראות מה הציפיות שלו ממני. הוא יודע שאני אוהב הגנה ושהוא מצפה להתחיל את האימונים. זה חשוב לעשות שיחה כזאת כדי לדעת מה הציפיות ממך. כמו שאמרתי, אני אתן את כל מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה".

 

ג'רום דייסון. רוצה ללמוד ולזכות באליפות (הפועל ירושלים)

 

על אמארה סטודמאייר: "הוא הולך להביא לכאן את כל הניסיון שלו. הוא מאוד תחרותי וזה דבר שאפשר רק ללמוד ממנו. הוא תוספת מדהימה ויהיה כיף לשתף איתו פעולה".

 

שחקן נוסף שנחת היום בארץ הוא טראוויס פיטרסון שגם הוא כמובן התייחס לשיתוף הפעולה הצפוי עם סטודמאייר: "שמעתי על הטירוף סביבו וחבר שלח לי את הסרטון שלו מגיע לישראל. זה טוב לראות שהאוהדים נלהבים מהגעתו וכמובן שגם אני מתרגש לקראת העונה.

"יש קבוצה טובה וכעת ניפגש בחדר הכושר ונתחיל להכשיר אחד את השני ולעבוד. את רוב השחקנים אני לא מכיר אישית, מול חלקם שיחקתי במהלך הקריירה", הוסיף הפורוורד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי