פיינל אפור כאירוע השיא של הכדורסל

זה באמת מעניין מישהו?
זה באמת מעניין מישהו? | צילום: דני מרון

מכבי ת"א פשוט משעממת. עדיף לזנק כמו אריה באמצע הלילה ולראות NBA

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קשה לי להיזכר מתי כל כך לא חיכיתי לפתיחת הפיינל פור הישראלי בכדורסל, ומתי כל כך הייתי אדיש לזהות האלופה שבדרך. בשיחות עם מתעניינים בענף אני לא מעריך, לא מנסה לחזות, לא לוקח צד, לא מתווכח.

 

אם כבר, סדרת גמר ה-NBA שהחלה הלילה מעניינת אותי פי 458 בערך, וכמו שזינקתי כמו אריה מהמיטה באמצע הלילה לכבוד המשחק הראשון, אני מתכוון להמשיך לנמנם כמו חתלתול שיתחיל משחק הפיינל הפור הישראלי הראשון.

 

 

קבוצה משעממת, לא מוכשרת, נרפית ולא מעוררת חשק (אודי ציטיאט)

 

אני לא זוכר מכבי תל אביב כל כך משעממת, בלתי מוכשרת, נרפית ולא מעוררת חשק כמו הקבוצה הנוכחית. קשה להאשים את ז'אן טבק במשחק הרדום של הקבוצה, שהחליפה כל כך הרבה שחקנים ולא פגעה באף אחד. מצד שני, קשה להתרגש מיכולת האימון שלו, שגורמת לקבוצה להיראות כל משחק מחדש כאילו שחקניה נפגשו לראשונה לפני יומיים. אפשר לסכם את מה שראינו מטבק באופן זהה שניתן לסכם את קבוצתו: לא ברור, נרפה ולא מעורר חשק.

 

אין ולו שחקן אחד בקבוצה ששווה לבוא למענו למגרש או לפתוח למענו טלוויזיה. ההגנה רופפת ובינונית. ההתקפה רופפת ובינונית. ריקוד להקת העידוד אפור ובלתי מעניין. כבר הרבה שנים לא היה הצהוב כל כך אפור. צהוב חורפ זה מכבי.

 

אם כבר, הדבר האמיתי מתרחש באמצע הלילה (gettyimages)

 

טביב ממשיך להתנהג כמו טביב

מי שמופתע שסלובודאן דראפיץ' לא קיבל מינוי לעונה נוספת בבית"ר ירושלים, שיקום. מי שמופתע שסיום העסקתו נעשה בדרך מכוערת, שיקום. ככה זה עם אלי טביב – מי שהולך לישון איתו, שלא יתפלא שהוא קם לא בדיוק עם ניחוח יסמין וסיגליות, ויכול לבוא בטענות רק לעצמו. כבר שנים אנחנו רואים את דרך התנהלותו המקצועית של טביב עם האנשים סביבו, שלא לדבר על כך שהבנאדם לא בוחל במעשי  פשע ממש, כפי שכבר קבע בית המשפט.

 

דראפיץ' לא יכול להיתמם. הוא רצה קידום לליגת העל, וזאת הייתה המקפצה. והוא ידע לאן הוא מכניס את הראש. הוא ניסה להתחנף ("אני מאוד מעריך את טביב"), אבל זה לא הועיל לו. הוא עדיין קטן מדי.

 

על הרקע הזה, משעשע לקרוא שרן בן שמעון וגיא לוזון מועמדים לבית"ר. אלה כבר יותר גדולים, מאלה טביב לא יחלץ בקלות משפטי חנופה ולא יחתים להם שחקנים מעל הראש. אלה גם לא יעבדו בזוז וחצי לחודש. מישהו רואה את אלי טביב נותן למישהו את הכסף שלו? כלומר לאמן באמת את קבוצת הכדורגל האהובה עליו?

 

דראפיץ' לא יכול להיתמם, בית"ר הייתה עבורו מקפצה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי