פרנקו יעזוב את ירושלים, דונטה סמית' מתנדנד

דונטה סמית'
דונטה סמית' | צילום: דני מרון

הצלחת הלכה, המאמן עוזב: "נכנסנו ללחץ". רולנד: "לא עמדנו במטרות"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הגיעה אחרי שסיימה עונה במקום הראשון, צברה בטחון בפלייאוף וגם הגיעה עם הניסיון לפיינל פור ביתי. דני פרנקו, שחתום על האליפות הראשונה בתולדות המועדון, לא צפוי להמשיך וזו לא ההחלטה הקשה היחידה שעדיין מחכה לאורי אלון, גיא הראל ואנשי הצוות של האלופה לשעבר. 

הפועל ירושלים מחזיקה באופציה להאריך את חוזהו של דאנטה סמית' עם שכר בסך 700 אלף דולרים, אולם במועדון עוד לא החליטו אם להשאיר את הפורוורד שהגיע לגמר בכל עונה שלו בליגת העל. איליי הולמן לא אמור להמשיך, בעוד מעמדם של טוני גפני ואי.ג'יי רולנד לא ברור. יותם הלפרין, ליאור אליהו, רפי מנקו ובר טימור צפויים להמשיך באדום. 

"זה סוג של הר שאתה מטפס אותו מהיום הראשון של השנה", הודה דני פרנקו, שנראה המום מסיום דרכו במועדון. "היינו קרובים לעשות משהו ענק בשביל המועדון הזה פה. לא היה משחק טוב שלנו בחצי השני, כן נכנסנו קצת ללחץ. צריך לדעת לנצח את המשחקים האלה. בסוף זה לא כדורסל, לא הפסדנו על תרגיל כזה או אחר או על הרכב כזה או אחר. הפסדנו כי לא הגבנו טוב לסיטואציה. לכל התקפה יש יותר משמעות מבכל משחק אחר". 

"צריך לברך את מכבי ראשל"צ על ההישג שלהם", המשיך המאמן. "אמרתי לשחקנים שאני גאה בכל אחד מהם. אני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד, כולם יושבים שם עכשיו כואבים. בסוף זה מוכרע במשחק אחד. אני לא מתעסק בעצמי, אני חלק מתוך מערכת. יש קבוצה שעומדת מאחוריי. קצת אגואיסטי ברגע כזה לדבר על עצמך. אמרתי שאשמח להישאר כל עוד ירצו אותי".

"יש להם שחקנים טובים. הם הקבוצה הטובה ביותר והם ניצחו", אמר בסיום אי.ג'יי רולנד ההמום. "במשחק אחד הכל יכול לקרות, הם ניצחו והגיע להם. לא עמדנו במטרות שלנו, אני לא יודע מה להגיד".


פרנקו, נשאר בידיים ריקות (דני מרון)


גפני וסמית', מתנדנדים (דני מרון) 


שון דוסון, פרח ברגע הנכון (דני מרון) 


משחק אחד, לא לטובת הפייבוריטית (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי