פרנקו עקץ: אין מה לחכות לשנה הבאה

אלון ופרנקו. לא צריך לחכות לשלב מאוחר כדי להפיק לקחים
אלון ופרנקו. לא צריך לחכות לשלב מאוחר כדי להפיק לקחים |

מאמן הפועל ירושלים רמז על עתידו בגל"צ: "אליפות שנייה ברצף? לא פשוט"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים העפילה לפיינל פור ותקווה להיות הקבוצה הראשונה מאז הפועל תל אביב ב-1966 שזוכה בשתי אליפויות רצופות, על חשבונה של מכבי תל אביב. "אם חמישים שנה זה לא קרה, כנראה שלא מדובר במשימה פשוטה", אמר דני פרנקו בראיון לתכנית הספורט של גל"צ.

 

"אני מקווה שהקהל שלנו, שדחף אותנו מול הפועל ת"א ונתן הצגה שנזכור לעוד הרבה זמן, ייתן לנו את הכוחות האלה גם מול אילת ונצליח לעשות את הצעד הנוסף לעבר הגמר. פיינל פור? אני לא קובע את החוקים ואנחנו צריכים לשחק לפי מה שנקבע בתחילת העונה. הפלייאוף נתן לנו טעימה לכך שדברים יכולים להיות מאוד יפים. התפקיד שלנו לשחק והתפקיד של אחרים הוא לקבל את ההחלטות".

 

 

מאמן ירושלים התייחס גם לשמועות כי במידה ולא יזכה באליפות יעזוב את הבירה: " אני מדבר עם אורי אלון כל העונה, אבל כרגע אני לא עסוק בחוזה שלי לעונה הבאה, אלא רק למשימה שעומדת לפני. עם זאת, הפועל ירושלים זה לא מועדון שצריך לחכות לשלב מאוחר כדי להתחיל להתכונן לעונה הבאה או להפיק לקחים מהעונה הנוכחית. החלטות כאלה ואחרות יתקבלו בהמשך, אני צריך לעשות את העבודה שלי".

 

דונטה סמית'. "לא יכול לעשות הכל בכוחות עצמו" (דור קדמי)

 

על הקשיים בסדרה מול הפועל ת"א: "זאת לא הפעם הראשונה שהראינו חוסן ושאנחנו יכולים לחזור ממצבים קשים. הגענו לא טוב לסדרה. כשאתה מוביל את הליגה תקופה כל כך ארוכה ואתה מגיע למצב שבחודש האחרון המשחקים לא באמת משפיעים על המיקום ואתה משחק בדופק יותר נמוך. אחרי כל זה כשאתה מגיע למשחק פלייאוף ראשון בבית ופתאום אתה נתקל בתצוגה של שחקן שלא רואים כל יום, זה מכניס אותך לפינה שלא תמיד קל לצאת ממנה".

 

"אני חושב שההסתכלות על המיקום של הפועל ת"א לא נכונה. אחרי המהלך שהיא עשתה עם נייט רובינסון היא אחת מארבע הקבוצות הטובות בישראל. בפלייאוף הוא הרים את הרמה שלו והפועל ת"א הפכה לקבוצה שאף אחד לא נתקל בה בליגה. לא היינו יכולים לצפות ליכולת שהיא הציגה בליגה. יכול להיות שהמשחק בסיבוב השלישי מול הפועל ת"א, שחזרנו מפיגור גדול, נתן לנו לחשוב שנוכל לצאת מכל בור".

 

לגבי הכוכב של הקבוצה, דונטה סמית': "דונטה עזר לנו מאוד ברגעים קריטיים במשחק, אבל לבד הוא לא היה מצליח לנצח. בכל קבוצה, בתקופה נתונה, יהיו שחקנים יותר טובים ופחות טובים. אנחנו לא בנויים על שחקן אחד או שניים שכל הקבוצה עובדת בשבילם, זה מה שאפיין אותנו כל השנה וזה נכון גם עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי