פרנקו: "הקבוצה שלנו אף פעם לא נשברת"

הלפרין וטימור
הלפרין וטימור |

מאמן ירושלים עקץ: "היה יכול להיות גמר עם 2,000 אוהדים". הלפרין: "אני מעדיף סדרות"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים קרובה מאוד לאליפות שניה ברציפות אחרי שניצחה 78:82 את הפועל אילת בחצי הגמר. כעת מחכה לאדומים מכבי ראשון לציון, שניצחה במפגש המוקדם יותר את מכבי תל אביב, אבל ממש לא כולם מרוצים מהשיטה שגרמה להדחת הצהובים. אפילו לא אצל היריבה הגדולה. 

"צריך לתת קרדיט לאילת, מה שהם עשו לנו בריבאונד זה דבר שלא צריך לקרות וזה השאיר אותם במשחק", סיכם מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. "עדיין הצלחנו להישאר עם הראש מעל המים ועם שינוי קטן לפני הסוף, טוני על אפיק, עשינו מה שצריך. הקבוצה שלנו אף פעם לא נשברת". 

"מי שרצה את הפיינל פור, בסוף רצה שאנחנו ומכבי נשחק עם משקולות על הרגליים וזה מה שקרה", המשיך פרנקו, והוסיף בציניות: "מישהו בטוח רצה שזה מה שיקרה, הייתה בטוח חגיגה לכדורסל אם היו פה 2,000 איש בגמר. להוסיף זה לא מוסיף. אנחנו רוצים לעשות משהו שלא נעשה בארץ כבר חמישים שנה. אנחנו קבוצה טובה וננסה להשלים את העבודה ביום חמישי".


פרנקו וחרוש, מתמקדים ביום חמישי (ערן לוף)

ליאור אליהו, שסיים עם 16 נקודות, אמר בסיום: "היה ממש בשיניים, מגיע הרבה קרדיט לאילת. היו כמה דקות שיכולנו לגמור את המשחק, נלמד מזה ליום חמישי. ראינו את ראשון לציון נגד מכבי, אנחנו מכירים אותם. אנחנו יכולים לשחק יותר טוב, אבל מה שחשוב זה הניצחון. במקום שאנחנו נמצאים בו יש יותר ביקורת, צריך לדעת להתמודד עם זה. תמיד המשחקים מול ראשון מעניינים. יהיה משחק מאוד קשה מול זרים דומיננטיים. מכבי? קצת הופתעתי, אבל ראשל"צ קבוצה מצוינת שניצחה בזכות". 

"למה שיילך קל? אנחנו באים מול קבוצות שנלחמות על החיים שלהן במשחק אחד. אף אחד לא חשב שיהיה קל, אילת קבוצה מצוינת", קבע יותם הלפרין. "הליגה השנה מאוד שוויונית. עשינו את הריצה שלנו, אבל ראינו קבוצות שנכנסות לטופ 8 ברגע האחרון וכאלה שיורדות ליגה ברגע האחרון. השיטה בארץ נותנת יתרון לקבוצות שהן פחות פייבוריטיות. לי זה חבל, הייתי מעדיף סדרות. מי שחושב שננצח את ראשל"צ ב-20 הפרש, זה לא יקרה". 


אליהו: "מה שחשוב זה הניצחון" (ערן לוף)

"אילת והפועל ת"א מאוד טובות, צריך לתת להן את הקרדיט ולנו את הקרדיט שניצחנו. אני אוהב שאנחנו נלחמים עד הסוף", הגיב הבעלים אורי אלון. "אילת עשו כל כך הרבה דברים נכון. עלינו לגמר אחרי שהובלנו את הליגה כל שנה וזכינו באליפות גם בשנה שעברה, אין יותר טוב מזה. הוכחנו בשנתיים האחרונות שאנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ. אנחנו רוצים לקחת אליפות שניה רצוף, זה חשוב לדרך, חשוב לפרויקט ולהראות שיש קבוצה אחת. יש עוד את יום חמישי בשביל לעשות את זה".

"אני מאוד גאה בדרך שבה שיחקנו, כי ידענו שלירושלים יהיו את הריצות שלהם וידענו לחזור. הייתה לנו רוטציה של 6 שחקנים, זה הרגיש כמו מעטים מול רבים", סיפר מאמן אילת עודד קטש. "בדופק 180 עושים טעויות, לא הייתה להם את המנוחה של רוטציה רגילה. היינו צריכים עוד 2-3 שיהיו ביום גדול וזה היה חסר לנו. אין מה לעשות, רצינו מאוד. יש שנים יותר פשוטות, יש יותר קשות. זו הייתה שנה עם הרבה התמודדויות. זה לא באופי שלי להתנחם אחרי משחק. היו לי עוד כמה עונות מאתגרות, אבל זו העבודה: להמשיך להאמין בעצמך". 

אפיק ניסים סיכם: "זה היה קשה. ברוב הדקות היינו בתכנית המשחק ולצערי אנחנו בצד המפסיד. עמדנו מולם יפה, זה כואב. אני רוצה להודות לאנשי אילת על הדרך שהולכים איתנו ביחד".


אפיק ניסים, שוב ירושלים הייתה גדולה על אילת (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי