קורטינייטיס: "אאמן את מכבי אם אקבל הצעה"

רימאס קורטינייטיס
רימאס קורטינייטיס | צילום: ויקיפדיה קומונס

המאמן הליטאי סיפר בראיון נרחב בארצו: "יש דיבורים אבל אין שום דבר ספציפי"

(גודל טקסט)

רימאס קורטינייטיס, מאמן חימקי מוסקבה, הוא אחד המועמדים הבכירים לאימון מכבי תל אביב בעונה הבאה. בראיון נרחב לאתר בליטא הוא דיבר על האפשרות להגיע לישראל, מצב הצהובים והניסיון הבינ"ל.

"הייתי מסכים להתמנות למאמן מכבי תל אביב, אם אקבל כזו הצעה", הודה קורטינייטיס בראיון בארצו. "אקח לי כמה שבועות של הפסקה מכדורסל, אבל אני אדם שמרגיש טוב כשהוא עובד. עד יוני או יולי שום דבר לא אמור לקרות פשוט כי העונה עוד לא תיגמר".   

קורטינייטיס בן ה-55 הוזכר גם כמועמד לרשת את יונאס קזלאוסקאס כמאמן נבחרת ליטא, אבל במדינה הבלטית מתרכזים כרגע באפשרות הישראלית. "עד כה לא פנו אליי, אני לא ממש יודע מה להגיד", הודה המאמן. "שמעתי את השמועות, אבל אין שום דבר ספציפי. יש לי סוכן וברגע הנכון יעבירו לי הצעות, אם יהיו כאלה. הסוכן שלי מטפל בענייני חוזים. אולי יש מגעים כלשהם, אבל אין משהו קונקרטי עם מכבי בינתיים". 

רימאס קורטינייטיס זכה בשלל תארים כשחקן ושיחק בין היתר במדי צסק"א מוסקבה, ז'לגיריס קובנה, ריאל מדריד וריטאס וילנה. הוא אימן במספר קבוצות ובנבחרת אזרבייג'אן ובחמש השנים האחרונות הוביל את חימקי מוסקבה, איתה זכה פעמיים ביורוקאפ.


קורטינייטיס (מימין). רגיל לצהוב-כחול

"אני לא מתכוון לשמועות להפריע לי בעבודה, אין בינתיים אופציות", הבהיר קורטינייטיס. "נכון להיום די מבלבל להבין מה יקרה בכדורסל האירופאי בעונה הבאה. אני לא מעדיף כרגע מועדון כזה או אחר, הכל יותר מדי מסובך כרגע". 

אז מה הוא עושה כדי להתגבר על המתח שנוצר בעקבות השמועות לגבי עתידו? "אני מתכנן ללכת לדוג", הבהיר המאמן הליטאי. "אני אוהב לחיות בצורה ניידת ולכן אני נהנה בליטא. יש הרבה אגמים, נהרות ויערות ואני יכול לצאת לדוג או לצוד. יש לי הרבה חברים שאני יכול לעשות איתם על האש ולשתות בירה. לא חושב שאמצא משהו טוב יותר". גוש דן בכוננות?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי