קיין: "חשבתי שישראל נקייה מגזענות ומשנאה"

השופט הבין שהם לא עשו דבר שהוא לא בסדר. קיין עם קטש
השופט הבין שהם לא עשו דבר שהוא לא בסדר. קיין עם קטש |

הזרים של אילת שוחררו ממעצר לאחר הקטטה: "מתכוננים כבר למשחק הבא"

(גודל טקסט)

אילת סוערת לאחר העימות האלים והלא שגרתי בין דיאנדראה קיין ולה-קווינטון רוס לבין מקומיים באילת, שהתפתחה לקטטה המונית במהלכה גם הוכו שני שוטרים שאושפזו בבית חולים עם פציעות קלות. שני השחקנים בילו את המשך הלילה במעצר, אולם בית המשפט הורה לשחרר אותם מבית המעצר.

 

לאחר ששוחררו, קיין התראיין וסיפק ציטוטים לא שגרתיים: "באמת חשבתי שישראל היא מקום נקי מגזענות ושנאה. אבל ראינו שישראל היא מקום שצריך אולי להשתנות טיפה".

 

 

"אני מרגיש שהשופט בדק הכל, והוא ראה והבין שאני והחברים שלי לקבוצה לא עשינו שום דבר שהוא לא בסדר" המשיך קיין. "אנחנו שמחים להיות בבית וכבר מתכוננים למשחק הבא. אנחנו צריכים ניצחון גדול ובזה אנחנו נתמקד עכשיו".

 

קיין התייחס למשחק הבא של קבוצתו אצל מכבי אשדוד ביום ראשון. רצף שלושת הניצחונות של אילת נקטע עם הפסד דרמטי בנקודה במחזור האחרון אצל קרית גת, אולם היא כאמור תרצה להמשיך את המומנטום הטוב שלה, לנצח באילת ולנסות לאיים על מקומות 4-5, שיבטיחו בסבירות גבוהה הימנעות ממפגש ברבע גמר הפלייאוף עם הפועל ירושלים, מכבי תל אביב ומכבי חיפה. אשדוד מנגד נמצאת בכושר רע לאחר שהפסידה את שלושת משחקיה האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי