קני גבריאל מועמד למכבי ת"א, סמית' קרוב להחלמה

דווין סמית'
דווין סמית' | אודי ציטיאט

הפורוורד יצטרף באוגוסט: "הכל כדי לשים את מכבי במקום לו היא ראויה"

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מעודדים מקצב ההחלמה של דווין סמית', שהחמיץ את סיומה של העונה שעברה בגלל פציעה בברכו. הפורוורד נמצא בארצות הברית, שם הוא נמצא בעיצומו של תהליך שיקום עליו מפקחים אנשי הצוות הרפואי של הקבוצה ובראשם רופא הקבוצה ד"ר גיא מורג וכן מאמן הכושר רגב פנאן, ששהה לצידו של השחקן בפילדלפיה וקיים איתו אימונים אישיים. 

"דווין נראה טוב ורזה 2-3 קילוגרמים כדי להוריד מהעומס על הברך", סיפר פנאן. "בשבוע הבא הוא יגדיל את עומס האימונים ולקראת סוף אוגוסט יגיע ארצה לבדיקות רפואיות ויצטרף לאימונים של הקבוצה". 

סמית' נחוש בדעתו לחזור העונה למכבי ולהוות חלק אינטגרלי מהקבוצה. הסמול פורוורד, לו חוזה של מיליון דולר לעונה, נמצא כעת בשלב מאוד מתקדם של שיקום ברכו, שיפר מאוד את טווחי התנועה ולמעשה מתאמן ללא כל הגבלות.

לאתר הרשמי של מכבי ת"א אמר סמית': "פיזית, אני מרגיש יותר טוב מתמיד. בלתי אפשרי עבורי להסביר במלים עד כמה קשה היה לי לשבת בצד בפיינל פור בארנה מבלי שתהיה לי את היכולת לעזור לחברים שלי. אני מבטיח לעשות הכל כדי להחזיר את מכבי למקום שהיא ראויה להיות בו". 

"ברור לי שהאוהדים רוצים ומחכים לשמוע בשורות טובות, ואני מקווה שהן יגיעו מהר", המשיך סמית', שזכה עם הצהובים בתשעה תארים והיה שותף בכיר לזכיה ביורוליג ב-2014. "אין לי ספק שההנהלה תעמיד קבוצה איכותית ותחרותית לקראת עונת היורוליג העמוסה שמחכה לנו".


דווין סמית', בשלבי החלמה מתקדמים (עדי אבישי)

מכבי תל אביב ממשיכה במאמציה למצוא מחליף לקווינסי מילר, שנפצע בברכו וסיים ככל הנראה את העונה עוד לפני שהחלה. אחד מהשמות המעניינים שעלו במועדון הוא קני גבריאל (27, 2.03 מ') ששיחק בעונה שעברה בקרשיאקה הטורקית. 

באתר "יורוהופס" דווח כי לא רק מכבי ת"א מגלה עניין בשחקן המעוניין לשחק ביורוליג, מפעל במסגרתו כידוע מכבי תל אביב תשחק ב-10 השנים הקרובות על פי חוזה שנחתם בינה לבין הנהלת ארגון יול"ב.

גבריאל זכור לאוהדי הכדורסל בישראל מהעונה בה שיחק במכבי אשדוד (עונת 2013/14), אך עזב את הארץ בעקבות מבצע "עמוד ענן". עד שעזב את אשדוד קלע גבריאל 8.4 נק' למשחק והוריד 5.6 ריבאונדים. מאז הספיק לשחק בקפריסין, יוון ובשנתיים האחרונות בטורקיה, שם סייע לקבוצה לזכות בעונה שעברה בתואר האליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי