קנסות להפועל ירושלים, הפועל ת"א ורמי כהן

עלה להם ביותר
עלה להם ביותר |

בית הדין העניש על הקונפטי. גם אלפסי ונהריה נקנסו, יו"ר המועדון הורחק ל-4 חודשים

(גודל טקסט)

בית הדין של איגוד הכדורסל פרסם את העונשים לכל הגורמים שהיו מעורבים בעבירות משמעת במשחקי הפלייאוף עד כה.

 

הסדרה המרתקת, המותחת וגם הייצרית ביותר בפלייאוף, בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב, הניבה שלושה עונשים שונים. יו"ר הפועל ת"א, רמי כהן, שנכנס לחדר השיפוט בארנה אחרי משחק מספר 1 והטיח בשופטים: "גמרתם לנו את העונה", נקנס ב-4,000 ש"ח.

 

 

הפועל ת"א בעצמה נקנסה בתור מועדון ב-3,000 ש"ח, על כל שהקהל שלה השליך קונפטי לפרקט רגעים לפני שריקת הפתיחה במשחק מספר 2, וגרם לעיכוב המשחק. הפועל ירושלים נקנסה גם היא, ב-3,500 ש"ח, על כך שבאותו משחק אוהד הקבוצה השליך כפכף לעבר הפרקט. הזורק אגב אותר על ידי צוותי האבטחה והוצא מחוץ לאולם.

 

נקנס ב-8,000 ש"ח (ערן לוף)

 

עירוני נהריה, שאיבדה את הביתיות ונמצאת בפיגור 2:0 נגד הפועל אילת בדרך לסיים את העונה, קיבלה גם היא עונשים בעקבות ההתפרעויות השונות במשחק מספר 1, אותו הפסידה בבית. המאמן אריק אלפסי נקנס ב-8,000 ש"ח והורחק על תנאי לחמישה שבועות במשך שנתיים. אלפסי זעם על היעדר שריקה לעבירה על עודד ברנדווין במהלך זריקת שלוש 20 שניות לסיום המשחק במצב פיגור של חמש נקודות, התפרץ על צוות השיפוט והורחק. אלפסי אגב האריך לפני מספר ימים את חוזהו בנהריה בעונה נוספת.

 

גורם נוסף מנהריה שהעונש הוא יו"ר המועדון ניסים אלפסי, שהורחק מארבעה חודשים בפועל מפעילות בקבוצה וגם מחברות בהנהלת האיגוד בנוסף לקנס על סך 5,000 ש"ח. יחד עם המאמן, גם ניסים אלפסי התפרץ על צוות השיפוט אחרי היעדר השריקה על ברנדווין והורחק, אך הוא לא וויתר ואף שלח מכתב רשמי לשרת התרבות והספורט מירי רגב, במהלכה דרש ממנה לעצור את כל משחקי הפלייאוף. נהריה עצמה כמועדון נקנסה גם ב-7,500 ש"ח על התנהגות אוהדיה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי