קרטר מתקשה להשתחרר, ראשל"צ תמתין עד חמישי

מתקשה להשיג את השחרור מקרשיאקה. קרטר
מתקשה להשיג את השחרור מקרשיאקה. קרטר | צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

אם אקס אשדוד לא יגיע, הקבוצה תחפש מחליף לכריס רייט. וייט יצטרף לנס ציונה

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון, שהפסידה 90:89 במחזור האחרון לנס ציונה אחרי הארכה ובכך חזרה לסורה, רשמה את הפסדה השלישי בארבעת המשחקים האחרונים והעשירי ב-14 משחקיה האחרונים, וסיכוייו של המאמן שרון דרוקר לסיים במקום הרביעי נפגעו קשות.

 

הכתומים לא ימתינו מעבר ליום רביעי לתשובה מאלופת טורקיה קרשיאקה, שמקשה על ג'וש קרטר להשתחרר. קרטר, ששיחק בעבר במכבי אשדוד במשך שנתיים, הגיע לסיכום עקרוני עם ראשל"צ אך כאמור נתקל בקשיים מול קבוצתו, שהחלה את העונה ביורוליג, הודחה ליורוקאפ שם סיימה את דרכה בשמינית הגמר לאחר שהפסידה לגלאטסארי.

 

 

 בליגה הטורקית קולע קרטר 10.9 נקודות בממוצע למשחק העונה, ביורוליג צנח ל-5.3 נקודות למשחק ב21% מהשדה ובשמונה משחקים ביורוקאפ קלע 8 נקודות.

 

מצא את הפיתרון לשרשרת ההפסדים הבלתי נגמרת? דרוקר (דני מרון)

 

במידה שקרטר לא יצליח להשיג את השחרור המיוחל, הקבוצה מעיר היין לא תמתין לו ותנסה להחתים שחקן בעמדה מספר 4, שיתפוס את מקומו של כריס רייט שמתקשה לשוב לפרקט בשל כאבים עזים בברכו.

 

הקבוצה של דרוקר, שכאמור מתקשה לשוב לרצף הניצחונות וכזכור סיימה את דרכה ביורופקאפ לאחר שהפסידה ברבע הגמר לפרנקפורט, עומדת בפניי סדרת משחקים קשה מול שלוש המוליכות, שתכריע לאן פניה לפני הפלייאוף. ביום ראשון היא תארח את הפועל ירושלים, לאחר מכן תצא למשחק חוץ אצל מכבי ת"א ובעוד כשבועיים תארח את מכבי חיפה. לא מן הנמנע שאם שרשרת ההפסדים לא תיעצר, יתערער מעמדו של המאמן הוותיק.

 

וייט צפוי להצטרף לנס ציונה

טריקו וייט, שסיכם לפני כשבועיים בנס ציונה, אמור להצטרף אליה בימים הקרובים. הגארד, ששיחק לפני כשלוש שנים בהפועל אילת, ינסה לעזור לקבוצה של עופר ברקוביץ' להישאר בליגה, לאחר שזו קטעה רצף של שישה הפסדים עם ניצחון דרמטי על ראשל"צ.

 

למרות הניצחון, היא עדיין ממוקמת במקום האחרון בטבלה עם ניצחון אחד פחות ממכבי קרית גת. וייט יהיה הזר החמישי שהל הכתומים, שייאלצו לרשום לכל משחק ארבעה זרים ולהשאיר אחד ביציע.

 

יצלי את נס ציונה? וייט (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי