רובינסון בארנה, מכבי ת"א תעלה לפיינל פור?

רובינסון. ישחזר את ההצגה המדהימה?
רובינסון. ישחזר את ההצגה המדהימה? | צילום: דני מרון

הגארד והפועל ת"א בשוויון 1-1 עם ירושלים. ייערך טקס לזכר האפמן ומגי

(גודל טקסט)

אחרי כמה דרמות ומשחקים צמודים, הערב יימשך הסיבוב הראשון בליגת העל עם שלושה משחקים כאשר במוקד, האלופה הפועל ירושלים חוזרת לארנה ותנסה לשמור על הביתיות מול הפועל ת"א, בעוד מכבי ת"א והפועל אילת יכולות לעלות לפיינל-פור.

 

הפועל ירושלים – הפועל ת"א (1:1 בסדרה, שעה: 21:05)

על הנייר, זו הייתה אמורה להיות הסדרה הכי חד-צדדית. בפועל, היא היחידה שצמודה אחרי שירושלים הצליחה, בקושי, לנצח בבית במפגש הראשון (לאחר הארכה), אך הפסידה בדרייב אין מסל בשניה האחרונה של רביב לימונד.

 

 

בינתיים, הפועל ת"א איבדה את אחד משחקני המפתח שלה בסדרה לאחר שדניאל איידן גמר את העונה בשל קרע ברצועה. שרון אברהמי יקווה כי נייט רובינסון יציג יכולת דומה לזו שהראה בארנה במפגש הראשון, אז סיים עם 46 נקודות, בעוד במפגש השני בו קבוצתו ניצחה, הגארד הוגבל ל-9 נקודות בלבד.

 

גמר את העונה. איידן (דני מרון)

 

בצד השני, רק דונטה סמית' (19.0 נקודות) שומר על יציבות בצד של האלופה שההפסד במשחק 2 עצר לה ריצת של 13 ניצחונות ברצף, שווה לשיא המועדון. כמו כן, היא הפסידה לראשונה אחרי 9 ניצחונות פלייאוף רצופים.

 

אוהב את הפלייאוף. סמית' (דני מרון)

 

מכבי ת"א – בני הרצליה (0:2 בסדרה, שעה: 19:45)

הצהובים זקוקים לניצחון ביתי כדי לסיים את הסדרה בצורה חלקה עם 0:3 וסוויפ בשנה השנייה ברצף בסיבוב הראשון, אך ז'אן טבק ייחסר במשחק את יוגב אוחיון, בריאן רנדל ודווין סמית' שלא נרשמו.

 

בקבוצה מהשרון, המאמן מיקי גורקה יקווה לזכות לתרומה משמעותית מהשחקנים הזרים. ושאבירם זליקוביץ', השחקן הכי יציב שלו, ישמור על כושר הקליעה עם 16.5 נקודות בממוצע ומעל 50% מהשלוש.

 

חסרונו יורגש? אוחיון (אודי ציטיאט)

 

בתחילת הערב, מכבי ת"א תקיים טקס לכבודם ולזכרם שניים משחקניה הגדולים, קווין מגי ונייט האפמן, שהלכו לעולמם בשנים האחרונות, בנסיבות טראגיות, בגיל צעיר במיוחד. אלמנותיהם, מלאגני מגי ומישל האפמן (ובנה כריסטיאן בן ה-6), ינכחו בטקס, שנערך בחסות ובמימון הצהובים, במסגרתו יוענק למשפחות מגן הוקרה לכבוד הצטרפותם של מגי והאפמן להיכל התהילה של מכבי ת"א. בטקס ינכחו גם מאמנים ושחקני עבר גדולים ששיתפו פעולה עם השניים, בהם כמו צביקה שרף, אולסי פרי, דורון ג'מצ'י, ווילי סימס, נדב הנפלד ועוד.

 

חולקים כבוד. מישל האפמן, כריסטיאן האפמן ומלאני מגי (באדיבות מכבי ת"א)

 

עירוני נהריה – הפועל אילת (2:0 בסדרה, שעה: 19:35)

 

אחרי עונה מוצלחת ומפתיעה, שכללה סיום במקום הרביעי והבטחת יתרון ביתיות בסיבוב הראשון, פתאום מוצאת את עצמה עירוני נהריה בפני הדחה, אם לא תשמור על הבית במשחק השלישי.

 

הסגולים ספגו שני הפסדים מתסכלים, כאשר בסיומו של הראשון התפרץ יו"ר הקבוצה נסים אלפסי אל עבר צוות השיפוט, קילל והתנפל ולא הצליח לשלוט ברגשותיו. בעקבות זאת הוא הושעה לארבעה חודשים מכל פעילות ונקנס ב-5,000 שקלים. וגם מאמן הקבוצה, אריק אלפסי, הועמד לדין אך קיבל עונש הרחקה על תנאי.

 

אחרי שהתפוצץ במשחק הראשון עם 29 נקודות, אפיק ניסים נרגע מעט במפגש השני אך פרח ברגעי הסיום עם 7 נקודות בשתי הדקות האחרונות. אם אילת תנצח, היא תנחיל לנהריה הפסד 11 ברצף בפלייאוף, שנמשך מאז שקורי קאר ניצח אותה במדי אשקלון אי שם לפני 11 שנים.

 

סדרה מצוינת. ניסים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי