רובינסון התגרה, אוהדי חולון והפועל התפרעו

רובינסון מבצע אצבע משולשת לעבר אוהדי חולון
רובינסון מבצע אצבע משולשת לעבר אוהדי חולון |

אירועים מכוערים בדרייב אין. הפועל ת"א: "השוטרים דרסו כל מה שבדרכם ללא הבחנה"

(גודל טקסט)

המפגש בין הפועל תל אביב להפועל חולון טמן בחובו הרבה משמעות, שכן שתי הקבוצות עדיין נלחמות על חייהן בליגה. בעקבות כך, לא פלא שעל הפרקט בהיכל בדרייב אין – ומחוצה לו – היו הרבה אמוציות. יחד עם זאת, עם הירידה להפסקה הדברים יצאו מכלל שליטה.

נייט רובינסון, הרכש הנוצץ של הפועל תל אביב, קלע שלשה מהחצי עם סיום המחצית הראשונה ובירידה לכיוון חדר ההלבשה, סימן אצבע משולשת לעבר אוהדי חולון. אלה, באופן טבעי, הגיבו בזעם לאקט המכוער של השחקן שהגיע מה-NBA ובמקום התפתחה מהומה שאילצה את כוחות האבטחה להתערב.

וזה לא הכל. בזמן הפסקת המחצית החלה מהומה רבתי ביציע של אוהדי הפועל תל אביב, כאשר בשלב מסוים נכנסו כוחות האבטחה ליציע והחלו להתעמת עם הקהל המתפרע. לפחות שלושה אוהדים של הפועל תל אביב נעצרו.

אוהדי הפועל ת"א בפתיחת המשחק (לירן יודלביץ‎)

מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "עשרות אוהדי חולון קיללו, נהמו וזרקו חפצים לעבר נייט רובינסון במהלך הירידה למחצית. לאחר מכן התקרבו למנהרת השחקנים וניסו להכות את שאר שחקני הפועל. במהלך הקטטה עמדו מספר אוהדי הפועל בסמוך לאירוע. בעקבות כך, כוח של כשלושים שוטרים נכנסו ליציע ודרסו כל מה שבדרכם – ללא הצדקה".

נייט רובינסון: "לשתי הקבוצות יש אוהדים משוגעים"

 

בסיום התייחס רובינסון לאירועי המשחק: "לשתי הקבוצות יש אוהדים משוגעים, אני חי בשביל משחקים כאלה. יש לי חברים מדהימים לקבוצה, נשארנו יחד ושיחקנו ביחד, עכשיו אברהמי יכול לישון בשקט".

 

שרון אברהמי הוסיף: "זה הכדורסל, זו הויינריות שרצינו. דיברנו כל השנה על הפסדים צמודים  ומתחילת הסיבוב השני אנחנו מנצחים הרבה משחקים צמודים. זו הרגשה מדהימה. יש לי ווינר גדול שאני מקווה שנלך כל הדרך ביחד (על רובינסון). היום עשינו צעד אדיר לפלייאוף".

 

אברהמי. "עשינו צעד אדיר לפלייאוף" (אודי ציטיאט)

 

"מתן קם לתחייה-אין לי מילה אחרת. הוא נותן לנו פה נצחונו מדהימים וחזר בזמן. רוברט עבר סדרת חינוך במשחק שעבר. בעונה כזו עם כל מה שהיה ,אם נגיע לפלייאוף זה יהיה הישג נהדר להנהלה שלנו לרמי ולידידיה. הם הרגיעו את המערכת והחזרנו להם".

 

בצד השני, דן שמיר, התייחס למצב בטבלה: "אני דקה אחרי המשחק אבל אין יותר מדי מה להגיד. היינו בפלוס 5 פחות משתי דקות לסוף ועשינו שלוש טעויות שעלו לנו במשחק. אין יותר מדי מה להתפלסף".

 

"זה ייגמר בסוף, במשחקים האחרונים. אנחנו חייבים לעשות את העבודה שלנו. יש לנו שני משחקים קרובים שלא צריך לדבר יותר מדי על המשמעות שלהם. הפועל חולון יכולה לצאת מזה. יש עוד משחקים לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי