שיבק: "מכבי ת"א התחברה, אבל אני רוצה להגיע לגמר"

ימנעו ממכבי תא הופעה בגמר גם השנה?
ימנעו ממכבי תא הופעה בגמר גם השנה? |

מאמן ראשל"צ דרוך לקראת חצי הגמר. פרנקו לפני אילת: "נעשה סוויץ' בראש"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים זקוקה לשני ניצחונות נוספים כדי להגן על תואר האליפות, ולשמחתה היא סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון והיא זו שתארח את הפיינל פור שיוצא לדרך הערב בארנה בעיר הבירה.

 

דני פרנקו ושחקניו, ללא אדגר סוסה שלא נרשם, יתמודדו במפגש השני של הערב מול הפועל אילת (21:05), אחרי שברבע הגמר נאלצו לעבור חמישה משחקים מותחים מול הפועל ת"א בדרך לניצחון דרמטי במיוחד במשחק המכריע.

 

 

"אילת קבוצה מוכשרת שנמצאת בכושר טוב", אמר מאמן האדומים על יריבתו הבאה, שברבע הגמר גברה 1:3 על עירוני נהריה, "נצטרך להיות מאוד מרוכזים, מלוכדים ולעשות סוויץ' בראש. הגישה שנבוא איתה למשחק תיקבע איך הוא יסתיים".

 

"נצרך לעשות סוויץ' בראש" (דור קדמי)

 

עודד קטש ושחקניו נהנו מזמן התאוששות ארוך יותר לאור העובדה כי עברו את סדרת רבע הגמר בארבעה משחקים ואמר: "להתכונן למשחק ולדעת מה לעשות זה החלק הקל, אבל לבצע זה מה שחשוב. להפועל ירושלים יש המון נשקים ונצטרך להיות מרוכזים ולמנוע מהם לרוץ. אני מרגיש שהשחקנים שלי בסדר, כולנו מודעים לאיזה מעמד הגענו".

 

מכבי ת"א תעשה הכל כדי להשיב לארון את הצלחת

במשחק הראשון של ערב חצאי הגמר תפגוש מכבי תל אביב את מכבי ראשון לציון (18:10), כאשר הצהובים שהשלימו 0:3 על בני הרצליה ברבע הגמר לא רשמו למשחק את דראגן בנדר, דווין סמית' וריצ'ארד הנדריקס.

 

המאמן ז'אן טבק ינסה להשיב למועדון את צלחת האליפות ולקראת הפיינל פור הראשון שלו בישראל (ואולי האחרון) אמר: "לא התאמנו בירושלים כי ההיסטוריה כבר הוכיחה שאנו לא מגיבים טוב ללו"ז לא שגרתי. נגיע לירושלים ונצא מהמלון לאימון קליעות. אני מרגיש שיש לי את הסגל שעליו אפשר להישען ושהשחקנים שנרשמו הם המתאימים ביותר".

 

"מרגיש שיש לי את הסגל שעליו אפשר להישען" (עדי אבישי)

 

גל מקל ינסה להפוך לשחקן הראשון בתולדות הכדורסל הישראלי שזוכה באליפות עם שלוש קבוצות שונות, אחרי שהניף צלחת עם הפועל גלבוע/גליל ומכבי חיפה.

 

אריק שיבק מאמן מכבי ראשל"צ אמר לקראת המפגש: "בעונה שעברה פגשנו אותם (כמאמן הפועל אילת) בסדרה וזו הייתה משימה קשה יותר שעמדנו בה. מכבי ת"א התחברה בחודש האחרון, אבל אני רוצה להגיע לגמר. אומרים שמכבי פגיעה ופצועה, אבל מהסגל שלה עדיין אפשר להרכיב שתי קבוצות טובות מאוד". גם הכתומים הזיעו כדי להגיע למעמד ארבע האחרונות, ובמשחק החמישי מול מכבי חיפה הצליחו להשיג את הניצחון השלישי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי