שמחון מועמד להפועל ת"א, רות'בארט יעזוב

שמחון
שמחון | צילום: אודי ציטיאט

הפורוורד של אילת מחוזר בדריי-אין. הרצליה עשויה לקלוט את הסנטר

(גודל טקסט)

מספר ימים לאחר ההודעה על מינויו של אפי בירנבוים לתפקיד המנהל המקצועי בצוותא עם שרון אברהמי, שימשיך שנה נוספת, בהפועל תל אביב כבר מתחילים לתכנן את העונה הבאה, במטרה לעשות עונה מוצלחת יותר מהעונה החולפת.

 

לאחר צירופו של הפורוורד תומר גינת, הישראלי המצטיין אשתקד בליגה הלאומית בעירוני קריית אתא, גבוה שצפוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא רוברט רות'בארט. הסנטר, שהגיע בתחילת העונה מעירוני נהריה, רשם עונה מאכזבת ומי שנראית כקבוצה שתקלוט אותו היא בני הרצליה. למרות זאת, רות'בארט מחזיק בחוזה בשורות האדומים ובמועדון יצטרכו למצוא את הנוסחה כדי להשלים את שחרורו.

 

 

מי שעשוי להצטרף הוא עמית שמחון, שחקנה של הפועל אילת, שרשם ממוצעים דו ספרתיים של נקודות אשתקד והגיע עם הקבוצה לפיינל פור. בהפועל אמנם מגלים התעניינות בשחקן, אך צירופו כפוף רבות להמשך דרכו של הקפטן הוותיק, מתן נאור.

 


רות'בארט, בדרך החוצה (אסף קליגר)

 

בעניין אחר, במועדון החלו בשבוע שעבר את מכירת המנויים לעונה הקרובה. המקומות למנויים מהעונה שעברה יישמרו עד ה-29 ביוני. בקבוצה מצפים שהמומנטום מסוף העונה שעברה, בתוספת צירופו של איש מקצוע כמו אפי בירנבוים, יהפכו את הדרייב-אין לביתי כפי שהיה בסדרת הפלייאוף מול הפועל ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי