תאבד גובה? פנאתינייקוס רוצה את אמבקווה

בדרך ליוון? אמבקווה
בדרך ליוון? אמבקווה |

הפורוורד מחזיק בחוזה במכבי ת"א, אך עשוי לעזוב לטובת האימפריה היוונית

(גודל טקסט)

אחרי שצירפה את קווינסי מילר ומאיק צירבס לקראת העונה הבאה, מכבי תל אביב עשויה לאבד גבוה אחר. על פי דיווח בתקשורת היוונית, פנאתינייקוס מעוניינת בשירותיו של טרבור אמבקווה (2.05 מ') וכבר פתחה במגעים ראשונים עם נציגיו.

אמבקווה, פורוורד/סנטר אמריקאי בעל דרכון ניגרי, מחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב, כך שהיא זו שתקבע את עתידו של השחקן. אם יחליטו לוותר על שירותיו, הרי שהצהובים יהיו יכולים לדרוש דמי העברה מהאימפריה היוונית.

טרבור אמבקווה נולד במינסוטה בינואר 1989 והחל את דרכו במארקט מליגת המכללות. הוא ניגש לדראפט 2013 ולא נבחר, מה שהוביל למעברו לאירופה. ביבשת הישנה הוא שיחק במדי רומא, זכה באליפות גרמניה עם באמברג ובקיץ שעבר זכה לחתום על חוזה לשלוש שנים במכבי תל אביב. 

הפורוורד-סנטר אמנם לא היה בין השחקנים החלשים ביותר בצהוב, אבל לא סיפק יכולת יוצאת דופן והתקשה לשכנע. ביורוליג העמיד ממוצעים של 6.9 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק, מספרים שקפצו ביורוקאפ ל-11 נק' ו-10 כדורים חוזרים לערב. בליגת העל סיפק 8.9 נק' ו-6.5 ריב' למחזור בעונה הסדירה ובפלייאוף תרם 8.5 נק' ו-11.5 ריבאונדים – נתונים שלא עזרו למנוע הדחה בחצי הגמר (7 נק' ו-14 ריב' בהפסד למכבי ראשון לציון).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי