בגאצקיס זעם: לא מצליח להגיע לשחקנים שלי

בגאצקיס. שיחקנו בטיפשות
בגאצקיס. שיחקנו בטיפשות | צילום: אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א התפוצץ: "איבדנו 19 כדורים ליריב כזה וחושבים לנצח את ריאל?"

(גודל טקסט)

"זאת אחריותי והבעייה שלי שאני לא מצליח למצוא את המילים כדי שהשחקנים שלי יהיו יותר אגרסיביים ויותר אכפתיים, אני לא מצליח להגיע אליהם", כך אמר בלהט איינראס בגאצקיס בתום ההפסד 94:86 לאילת שהיה השלישי שלה העונה בליגה, "השחקנים שלי לא מבינים שרואים את המשחקים שלהם, אז איך הם חושבים שיגיעו בעתיד לקבוצות טובות".

 

הלטבי הוסיף: "רק בדקות האחרונות ראיתי אגרסיביות, ראיתי אכפתיות שלא היו בכל המשחק. וחבל. קיבלנו 19 איבודים נגד קבוצה כמו אילת, עם הגנה טובה ואנחנו חושבים שנוכל להתמודד נגד ריאל??? אנחנו עושים שגיאות טיפשיות בשמירת פיק אנד רול ועוזרים ליריב שלנו להצטיין. אני לא אומר שהשחקנים שלנו לא רוצים לנצח אבל במהלך המשחק אנחנו רוצים לעשות זאת את לבד ולא דרך משחק קבוצתי".

 

 

גם גיא פניני אמר דברים ברורים: "לא היינו נראים כך אם זה היה משחק יורוליג וזה לא מקובל. צריך לחדד יותר את החשיבות של הליגה והגביע. לא יכול להיות שנקבל פה 96 נקודות, זה עניין של גישה".

 

פניני. "במשחק יורוליג לא היינו נראים כך" (עדי אבישי)

 

הקפטן חידד את הביקורת כשהצהיר: "כל שחקן צריך להכין את עצמו יום לפני למשחק וזה לא קרה מול אילת".

 

המאמן המנצח, עודד קטש: "עברנו שבועיים עם מצבת פציעות ואימונים לא מספיק טובים אבל המשחק הזה היה התעלות. למעט כמה דקות של חוסר ריכוז, שיחקנו ממש טוב. הרוטציה היתה קצרה אבל שחקנים התעלו. היה כיף לראות את הקהל הזה חוזר ונותן אווירה טובה. מילבורן שחקן מדהים ועוגן במחויבות שלו. הוא היה פצוע והתעלה".

 

קטש. "המשחק הזה היה התעלות" (אודי ציטיאט)

 

כוכב המשחק, לנדון מילברון: "היה חשוב לנו לנצח. באנו עם הפוקוס ועם המון אנרגיה. היהתה לנו תכנית טובה בהגנה האמנו בא וזה עבד. זה אולי נראה קל אבל זה לא היה פשוט לקלוע 32 נקודות מול מכבי. יש לנו מאמן מצוין, שילוב טוב בין ותיקים וצעירים. אנחנו מחפשים יציבות ואם נקשיב ונהיה מרוכזים נצליח לחבר ניצחונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי